یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالمجید حکیم الهی، در مراسم پاسداشت سه دهه خدمات رئیس سابق سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان

حوزه/ امروز دشمنان به دنبال نابودی و تنگ کردن عرصه حضور دین هستند و به همین علت آسایش مبلغان و مسئولان این حوزه فعالیتی، با حذف شدن از صحنه رقابت و خارج شدن از گردونه فعالیت در عرصه بین الملل مساوی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین عبدالمجید حکیم الهی، در مراسم پاسداشت سه دهه خدمات رئیس سابق سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان، در ساختمان ستاد مجتمع آموزش عالی المصطفی مشهد، گفت: مدیریت در عرصه جهانی و فرهنگی به دست برداشتن از آسایش و نترسیدن از دشمن نیاز دارد که الگوی این کار امیرمومنان(ع) هستند.

وی با اشاره به گسترش گفتمان انقلاب در جهان امروز، افزود: مسئولیت مبلغان در کنار ابلاغ پیام الهی، تبیین گفتمان انقلاب است و باید در این مسیر ماند، زیرا سایر راه ها به نابودی ختم می شود.

معاون ارتباطات و امور بین الملل جامعة المصطفی العالمیه، با اشاره به دنیای پرچالش امروز، تصریح کرد: امروز دشمنان به دنبال نابودی و تنگ کردن عرصه حضور دین هستند و به همین علت آسایش مبلغان و مسئولان این حوزه فعالیتی، مساوی با حذف شدن از صحنه رقابت و خارج شدن از گردونه فعالیت در عرصه بین المللی است.

وی با اذعان بر مساوی نبودن توان مادی دستگاه های فرهنگی در مقایسه با تهاجم دشمن، ابراز داشت: با این وجود، دستاوردهای جمهوری اسلامی در 37 سال گذشته از داشته های 70 ساله دشمنان بالاتر و ارزشمند تر بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین حکیم الهی، در ادامه با توصیه بر استفاده از همه فرصت ها برای رسیدن به خدا، یادآور شد: پست و مقام دنیایی هم می تواند مقدمه ای برای قرب الهی باشد ولی از سوی دیگر، طعمه پنداشتن مقام، برای مومن آفت است.

وی با اشاره به تلاش هایی که در سازمان فرهنگ و ارتباطات انجام می شود، ابراز داشت: مرکز تبلیغ این سازمان با برکت و فرصت عالی برای توسعه گفتمان انقلاب اسلامی می باشد.

برپایه این گزارش، در این مراسم از سه دهه تلاش و خدمت محمدرضا امینی، رئیس سابق سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان تجلیل و حجت الاسلام سید حامد ملکوتی به عنوان رئیس جدید معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha