چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام والمسمین حاجتی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حاجتی با بیان این که خوزستان مظهر وحدت اقوام است، گفت: همبستگی اقوام ایرانی سدی محکم در برابر تهاجمات دشمن می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در آیین افتتاح مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان اندیکا با اشاره به اقدامات تأثیرگذار آیت الله موسوی جزایری در منطقه اندیکا، اذعان داشت: اگر تلاش های آیت الله موسوی جزایری نبود، امروز اندیکا شاهد چنین حوزه بابرکتی نبود و ما خوشحالیم از اینکه در محضر یک شخصیت شناخته شده در جهان تشیع، کسب فیض می کنیم.

وی با اشاره به رشادت های غیور مردان ایل بختیاری، گفت: امروز اگر فرزندان عرب خوزستانی، در سوریه برای دفاع از حریم آل الله دفاع می کنند، پا به پای آنان نیز غیورمردان ایل بختیاری نیز در این جهاد شرکت کرده و ما خرسندیم از اینکه خون بچه های بختیاری با بچه های مخلص عرب در مسیر ارزش های الهی ریخته می شود .

امام جمعه موقت اهواز، با تأکید بر این که خوزستان، مظهر وحدت اقوام است، تصریح کرد: خوزستان شهید پرور بالندگی خود را از وحدت و همبستگی مردان و زنان غیور بهبهانی، دزفولی، عرب و بختیاری و لر دارد و این مهم را در راهپیمایی 22 بهمن با شعار «ما پیروان خط رهبریم» به همگان اعلام کردند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به ویژگی های ساختمان جدید مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان اندیکا، گفت: این ساختمان با2500 متر زیربنا، در 2 طبقه که شامل «سالن اجتماعات»، «حجره»، «نمازخانه»، «مدرس» و «کتابخانه» ساخته شده است

وی، بابیان این‌که هدف از راه‌اندازی حوزه علمیه اندیکا، پرورش مبلغان بومی است، اظهار داشت: خوشبختانه در چند سال اخیر با بهره‌گیری از ظرفیت علمی اساتید استان، طلاب بسیار موفقی را در عرصه‌های علمی و پژوهشی و خصوصاً تبلیغی پرورش دهیم.

تولیت مدرسه علمیه امام رضا شهرستان اندیکا، در پایان، با اشاره به فعالیت‌های تبلیغی طلاب این مدرسه، ابراز داشت: هرچند تنها چهار سال از افتتاح مدرسه امام رضا(ع) می‌گذرد، اما اکثر طلاب این مدرسه در مساجد و مدارس اندیکا، مشغول به تبلیغ  بوده و این مهم، نوید آینده ای درخشانی را می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha