دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه صالحیه شهرستان کازرون، از اعزام ۱۰۰ نفر از طلاب این مدرسه به مناطق محروم، در راستای بصیرت افزایی سیاسی و روشنگری مردم در ایام انتخابات خبر داد.

حجت الاسلام سید مهدی انوشه، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» با توجه به در پیش رو داشتن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، اظهار داشت: 100 مبلغ در ایام انتخابات از سوی مدرسه علمیه صالحیه شهرستان کازرون به منظور روشنگری مردم پیرامون انتخاب اصلح به مناطق محروم شهرستان کازرون اعزام خواهند شد.

وی افزود: مبلغان و طلاب اعزامی مدرسه صالحیه کازرون، به جهت مشاوره و توصیه های انتخاباتی به مناطق دورافتاده و محروم این شهرستان در مساجد، حسینیه ها و تکایای مذهبی اعزام می شوند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه صالحیه شهرستان کازرون با اشاره به نزدیکی به ایام انتخابات، تصریح کرد: بحث نفوذ و اثر پذیری، یک بحث صرفا سیاسی نیست و همه ما در مسائل مختلف زندگی تاثیر پذیر هستیم. بنابراین طلاب و مبلغین اعزامی باید راه های غافل گیری و نفوذ دشمن را شناسایی کرده و مردم و جامعه اطراف را آگاه نمایند.

حجت الاسلام انوشه، در ادامه هم چنین به اعزام طلاب این حوزه علمیه به مناطق جنوب کشور اشاره کرد و گفت: به رسم هر ساله تعداد 40 نفر از طلاب مدرسه صالحیه کازرون، تحت عنوان اردوی راهیان نور به مناطق جنگی عملیاتی دفاع مقدس در تاریخ 21 اسفندماه سال جاری به مدت سه روز اعزام می شوند.

وی ادامه داد: برگزاری اردوهای راهیان نور ویژه طلاب نقش مهمی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره و تجدید بیعت با آرمانهای شهدا دارد که در شرایط تهاجم فرهنگی دشمنان علیه آرمان‌های اسلام و انقلاب برگزاری اردوهای راهیان نور نقش مهمی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان ایفا خواهد کرد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه صالحیه شهرستان کازرون، دیگر برنامه های این مدرسه را مدنظر قرار داد و با اشاره به  شهادت یکی از طلاب این حوزه در دفاع از حریم آل  گفت: به رسم یادبود و گرامیداشت شهید طلبه حجت الاسلام مسرور، که روزهای گذشته در دفاع از حرم حضضرت زینب(س) به درجه رفیع شهادت نائل گردیده، مراسمی در بیت شهید با حضور 60 نفر از طلاب، روحانیون و مدعوین، و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عابدی، مدیر حوزه علمیه فارس شنبه یکم اسفندماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha