شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رضا حقیان - امام جمعه دورود

حوزه/ حجت الاسلام حقیان با اشاره به این که برای انتخاب درست باید منافع شخصی و سیاسی را کنار گذاشت، تصریح کرد: برای انتخاب اصلح باید مردم را به سمت در نظر گرفتن منافع کلان ملی تشویق و ترغیب کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام رضا حقیان، ظهر امروز در نشست سیاسی با موضوع "انتخابات"، در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) شهرستان دورود استان لرستان، گفت:انتخابات به عنوان یک مسئله نوظهور فرهنگی تلقی می شود و باید برای تبیین و بررسی ابعاد گسترده آن بکار فرهنگی انجام داد.

وی با بیان باید مبلغان به بیان ویژگی های کاندیدای اصلح از دیدگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بپردازند، افزود: طلاب و روحانیون در ارائه راه کارهای لازم و انتخاب اصلح و کارآمد، یاری گر مردم باشند.

امام جمعه شهرستان دورود با اشاره به این که برای انتخاب درست باید منفعت های شخصی و سیاسی را کنار گذاشت، تصریح کرد: برای یک انتخاب اصلح باید مردم را به سمت در نظر گرفتن منافع کلان ملی تشویق و ترغیب کرد.

حجت الاسلام حقیان، ملاک طایفه گرایی و قوم مداری را از آفت های انتخابات برشمرد و خاطر نشان ساخت: برای انتخابی صحیح و کارآمد باید مولفه هایی از جمله تقوا، ولایت مداری، توانایی و مدبر بودن را در نظر گرفت.

امام جمعه دورود، استکبار ستیزی ،سازش نا پذیری و دشمن شناسی را نیز از دیگر شاخصه های کاندیدای اصلح برشمرد و افزود: انتخاب افرادی با این ویژگی علاوه بر تشکیل مجلسی کار آمد، موجبات تقویت نظام جمهوری اسلامی را در تمام ابعاد نیز فراهم می آورد.

وی با بیان اینکه انتخاب اصلح باید باعث خشنودی خدمتگزاران نظام و یاس و نا امیدی دشمنان اسلام و انقلاب شود، اظهار داشت: مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی با درایت و در نظر گرفتن مصالح نظام، کاندیداهای اصلح را انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha