سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
بازدید حجت الاسلام لطفی نیاسر مدیرکل صدا و سیما از جامعة الزهرا(س)

حوزه/ مدیرکل صدا وسیمای مرکز قم به همراه برخی از معاونان و مدیران این مرکز با حضور در جامعه الزهرا(س) از نزدیک با فعالیت های این مجموعه آموزشی آشنا و با مدیران این مرکز نشست مشترک برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین محمد لطفی نیاسر در نشست مشترک با مدیران جامعة الزهرا(س) با اشاره به اینکه این مرکز حوزوی خواهران دارای شهرت بسیار زیادی است، بیان داشت: جامعة الزهرا(س) شهرت بین المللی دارد و از دیگر حوزه های علمیه خواهران شناخته شده تر است.

وی افزود: فارغ التحصیلان جامعة الزهرا(س) مجموعه بسیار عظیمی هستند که معمولا به افرادی که توانسته اند کارشناس عمومی، کارشناس رسانه و یا مدیر شوند، توجه شده است.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز قم تاکید کرد: باید از ظرفیت عظیم فارغ التحصیلان جامعة الزهرا(س) استفاده بیشتری شود و از آنان غافل نبود.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی نیاسر افزود: یقینا خواهران فارغ التحصیل جامعة الزهرا(س) وظیفه اصلی خود را طبق فرمایش مقام معظم رهبری مادری و همسرداری می دانند و به خوبی این وظیفه را انجام می دهند.

وی اضافه کرد: صدا و سیمای استان قم در حوزه برنامه سازی، آماده بهره مندی از پتانسیل های عظیم موجود در جامعة الزهرا(س) است.

وی تاکید کرد: سازمان صدا و سیمای  استان قم می تواند در زمینه تولید و ضبط برنامه های مذهبی، دینی و خانوادگی از کارشناسان و اساتید جامعه الزهرا(س) بهره مند شود و امید است این همکاری ها در مسیر سهل تری انجام پذیرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم اظهار داشت: در گام نخست باید یک گروهی از کارشناسان رسانه ای موجود در جامعة الزهرا(س) شناسایی و جهت همکاری با برنامه سازمان به ما معرفی شوند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت های کمی و فنی ضبط برنامه ها در خود جامعة الزهرا(س) نیز وجود دارد، افزود: امید است در آینده با مساعدت های مدیریت جامعه الزهرا(س)، دیگر امکانات جهت ضبط برنامه ها در خود این مرکز با رعایت استاندارد ها فراهم شود.

وی تاکید کرد: از آنجا که درخواست های زیادی در مناسبت های مختلف از صدا و سیمای مرکز قم جهت تامین برنامه های مذهبی می شود، ما می توانیم از اساتید و کارشناسان جامعة الزهرا(س) جهت برآورده کردن این نیاز در کشور و حتی بین الملل استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه وجود طلاب غیر ایرانی نیز یک فرصت است، گفت: صدا و سیمای استان قم در حال حاضر به ۸ زبان تولید برنامه می کند که می توان در این زمینه از طلاب بین الملل جامعة الزهرا(س) بهره مند شد.

در پایان مقرر شد کارگروهی مشترک میان جامعة الزهرا(س) و صدا و سیمای مرکز قم جهت همکاری  تشکیل شود.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha