پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حضرت زهرا

حوزه/ دشمن ستیزی و مبارزه با کفر از ویژگی های دخت نبی مکرم اسلام است، به طوری که تا آخرین لحظه عمر شریف خود از ارزش های اسلام در برابر دشمنان دفاع و مردم را از حربه ها و نقشه های شوم دشمنان آگاه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمد حسین ضیغمیان، در مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین، با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه بر اشاعه فرهنگ فاطمی در جامعه تاکید کرد و گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین الگو و نمونه پاسداری و صیانت از دین اسلام و ولایت است.

امام جمعه شهرستان بیستون با اشاره به ویژگی های حضرت فاطمه (س) ابراز داشت: صیانت از دین با تمام وجود، بصیرت افزایی در جامعه، دفاع از ولایت، ولایت پذیری و شفاف سازی حقایق دین اسلام از بارز ترین ویژگی های این بانوی بزرگ است.

وی با اشاره به دشمن شناسی حضرت زهرا(س)، تصریح کرد: دشمن ستیزی و مبارزه با کفر از دیگر ویژگی های دخت نبی مکرم اسلام است، به طوری که تا آخرین لحظه عمر شریف خود از ارزش های اسلام در برابر دشمنان دفاع و مردم را از حربه ها و نقشه های شوم دشمنان آگاه کردند.

امام جمعه شهرستان بیستون، الگو گیری از مکتب و سیره حضرت فاطمه(س) را موجب استحکام بنیان خانواده ها دانست و افزود: ترویج و گسترش سبک فاطمی و تقویت محبت در خانواده، بزرگ ترین اصل برای حفظ پایه و اساس خانواده ها است.

وی در پایان با اشاره به حساسیت و وضعیت اسلام در جهان، بیان داشت: خوشبختانه انقلاب اسلامی به برکت اسلام و مکتب ائمه اطهار علیهم السلام از تمامی آسیب ها و تهدید های دشمن محفوظ گشته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha