دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام عطایی مدیر مدرسه ولیعصر (عج) شهرستان کنگاور:

حوزه/ حجت الاسلام عطایی با تاکید بر ضرورت تبیین سبک زندگی فاطمی در جامعه، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) یگانه گوهر رسول اکرم (ص) و حلقه اتصال نبوت و امامت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در کرمانشاه حجت الاسلام علیرضا عطایی، در مراسم شهادت دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه الزهرا (س) با تسلیت ایام فاطمیه، گفت: حضرت فاطمه الزهرا (س) الگوی بانوان جهان است و در بهشت نیز بر دیگر زنان اهل جنت برتری دارد.

مدیر مدرسه ولیعصر (عج) شهرستان کنگاور با بیان این که حضرت فاطمه زهرا (س) یگانه گوهر رسول اکرم (ص) و حلقه اتصال نبوت و امامت است، ابراز داشت: امتیازات و فضایل اخلاقی حضرت به گونه ای است که رسول اکرم (ص) ایشان را مصداق اکمل و اتم صفات الهی دانسته اند.

وی در ادامه افزود: امامان و انبیاء الهی بزرگترین راهنمای بشریت و هدایتگر به سمت کمالات و قرب الهی هستند و توسل به آن ها قطعأ گره گشای بسیاری از مشکلات می باشد.

 مدیر مدرسه ولیعصر (عج) شهرستان کنگاور بیان داشت: پرداختن به سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) و تبیین و ترویج آن در جامعه، بستر گسترش مکتب ائمه اطهار علیهم السلام را در جامعه ایجاد کرده و سبک زندگی اسلامی را نیز در میان خانواده ها نهادینه خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha