شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام رضوی مهر

حوزه/عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: انتخابات ایران تفاوت ماهوی با انتخابات سایر کشورهای غیر اسلامی دارد؛ چرا که ملت ایران قانون مدار و نظام دوست هستند و اشرافی گرایی و نفوذ بیگانه نمی‌تواند برای کشور ما تصمیم بگیرد.

حجت الاسلام  رضوی مهر در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با بیان اینکه به برکت نظام اسلامی در سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی 37 انتخابات موفق، کارساز و مردمی را پشت سر گذاشته‌ایم، گفت: با وجود تمامی تهدیدها علیه ایران چه در اوایل انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس که برای تشتت در میان آرای مردم و با سودای تجزیه طلبی ایران صورت می‌گرفت، تمامی انتخابات‌ها سالم برگزار شد و جمهوری اسلامی به فضل الهی تمام این دوره‌ها را پشت سر گذاشت.

وی بیان کرد: امروز که در دوران شکوفایی ایران قرار داریم، به تدبیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، توانسته‌ایم تنها کشوری باشیم که انتخاباتی آزاد با حضور تمامی سلایق و حضور حداکثری مردم داشته باشیم.

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با اشاره به این که انتخابات در ایران با انتخابات برگزار شده در غرب متفاوت است گفت: انتخابات در ایران بر محور انتخاب اصلح، متین، کارآمد، متدین و دلسوز با ماهیت ضد استکباری و پایبندی به آرمان‌های امام(ره) است و باید افرادی با این ویژگی‌ها در این کرسی که خاک‌ریزی برای دفاع از ارزش‌های ایران اسلامی است قرار گیرند.

وی با بیان اینکه مردم ایران کسانی را انتخاب می‌کنند که دارای شایستگی و خوش‌نامی در خدمت گزاری هستند، تصریح کرد: انتخابات ایران تفاوت ماهوی با انتخابات در سایر کشورهای غیر اسلامی دارد چراکه در ملت ایران قانون‌مدار و نظام دوست هستند و اشرافی گری و نفوذ بیگانه نمی‌تواند برای کشور ما تصمیم بگیرد.

حجت الاسلام  رضوی مهر ابراز داشت: گروه‌های مختلف در ایران اسلامی قبل از این که به حزب و گروه خود بیندیشند به آنچه مصلحت عمومی است و به حفظ نظام کمک می‌کند فکر می‌کنند و مردم نیز باید به کسی رأی دهند که پایبند به این اصول باشد.

وی بیان کرد: خدمت گذاری برای مسئولین انقلاب اسلامی یک نوع عبادت است و مردم برای انتخاب نمایندگان مجلس چنین روحیه‌ای را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha