چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام حاجتی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین حاجتی گفت: مجلس تراز انقلاب اسلامی پیوند وثیقی با ولایت و مردم داشته و متعهد به ادامه راه شهدا و متخصص در اموری که به استحکام جامعه مربوط است، می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به جایگاه و تاثیرگذاری نظام اسلامی در منطقه و جهان، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز نظامی با قدرت عظیم در منطقه و جهان استکه قدرت آن برخاسته از حضور همیشگی مردم در صحنه است.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: حضور مردم در انتخابات یکی از شاخص ترین مصادیق حضور مردم در صحنه های مختلف حمایت و حراست از نظام اسلامی است و اینکه مقام معظم رهبری تاکید بر حضور حداکثری مردم کردند، به این دلیل بود که حضور پرشور مردم در همه صحنه ها تقویت نظام اسلامی است.

رئیس موسسه عصر امام خمینی(ره) ادامه داد: دشمن همواره سعی داشته با ترفندهای مختلف مانع حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات شود و همیشه با ناکامی مواجه شده است، لذا حضور حماسی مردم در انتخابات هفتم اسفند پیام مهمی برای جهانیان خصوصا دنیای استکبار داشت که جمهوری اسلامی به برکت نشاط و بالندگی مردم و صبر و استقامت آن ها در برابر مشکلات و کاستی ها، زنده، بالنده و با نشاط است.

وی در خصوص شاخص های مجلس تراز انقلاب اسلامی، عنوان کرد: همان گونه که بارها امام راحل و مقام معظم رهبری فرموده اند، مجلس تراز انقلاب اسلامی آن است که پیوند وثیقی با مردم داشته و مردم محور باشد، نمایندگانی که دلسوز مردم و معتقد به ارکان جمهوری اسلامی باشند، متعهد به ادامه راه شهدا و متخصص در اموری که به استحکام جامعه مربوط است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی در پایان تصریح کرد: مجلسی با ویژگی هایی که عنوان شد می تواند در احقاق حقوق نظام و تقنین قوانین مناسب برای حفظ و حراست از دستاوردهای نظام و تقویت و رسیدگی به امور نظام نقش آفرین باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha