شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
یادواره شهدای طلبه و روحانی خوزستان

حوزه/ نخستین یادواره شهدای طلبه و روحانی مدافع حرم، ۲۲ اسفندماه با سخنرانی آیت‌الله سیداحمدخاتمی، در مسجد اعظم اهواز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام هلالی، مسئول بسیج طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری یادواره 6شهید طلبه و روحانی مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس اهواز خبر داد و اظهار داشت: این برنامه هرساله طبق سنوات گذشته در اهواز برگزار می‌شود که این بار یادواره شهدای طلبه و روحانی دفاع مقدس را همراه شهدای مدافع حرم بصورت همزمان برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این یادواره را ارتقاء بنیه‌های معنوی طلاب و عموم مردم به ویژه جوانان با بهره‌گیری از فضای روحانی یادواره اعلام کرد و گفت: اگرچه اصلی‌ترین هدف، بزرگداشت مقام شامخ شهدای وطلبه و روحانی است، اما آثار عظیم روحی-اعتقادی نیز در جان‌ودل حاضران ایجاد می‌شود و آنان را نسبت به هجمه‌های دشمن بیمه و برای مقابله هرچه بیشتر با اقدامات معاندان دین و آیین اسلام، آماده می‌کند.

مسئول بسیج طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، بابیان این‌که سخنران اصلی این برنامه، آیت‌الله سیداحمد خاتمی، امام‌جمعه موقت تهران است، بیان داشت: در این برنامه از محضر بزرگان حوزه خوزستان نیز بهره‌مند خواهیم شد.

حجت‌الاسلام هلالی، زمان برگزاری این یادواره را 22 اسفندماه اعلام کرد و بیان داشت: مکان برگزاری این یادواره، مقر و میعادگاه همیشگی سربازان آقا امام زمان(عج) یعنی مسجد اعظم اهواز است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha