پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
 آیت الله مصطفی علما در منزل شهیدان رضوان مدنی

حوزه/ آیت الله علما، شهدا را اسطوره های انسانیت خواند و گفت: حرکت عاشورایی شهدا موجب به زانو درآوردن ابرقدرت های جهان در برابر ایران اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما  با حضور در منزل شهیدان رضوان مدنی، با بیان اینکه شهدا اسطوره های انسانیت هستند، گفت: اقتدار، عظمت و جایگاه انقلاب اسلامی در جهان مرهون ایثار و رشادت شهداست.

امام جمعه کرمانشاه، شهدا را پشتوانه محکمی برای انقلاب دانست و ابراز داشت: حرکت عاشورایی شهدا موجب به زانو درآوردن ابرقدرت های جهان در برابر ایران اسلامی شد.

وی افزود: خانواده شهیدان رضوان مدنی سه فرزند و داماد خود را در راه صیانت از ارزش های انقلاب و اسلام فدا کردند و با این که پدر و مادر این شهدا در دنیا به ظاهر متضرر شده و فرزندان خود را از دست داده اند، اما عاقبت بخیری و سعادت ابدی را نصیب خود کرده اند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در ادامه به مجاهدت شهدای مدافع حرم نیز اشاره کرد و ابراز داشت: شهدای مدافع حرم با توسل به حضرت زهرا(س) از قبور مطهر ائمه اطهار علیهم السلام محافظت کرده و حماسه های بزرگی در سوریه و عراق خلق کردند.

آیت الله علما تصریح کرد: شهادت شهدای مدافع حرم برکات فراوانی دارد و یکی از مهم ترین برکات، ترویج اسلام و شناسایی اسلام ناب محمدی در جهان است.

امام جمعه کرمانشاه در پایان گفت: شهدا با شهادت و ایثار خود به قرب الهی دست پیدا کردند و موجب درخشش انقلاب اسلامی در جهان شدند و امروزه بزرگترین سرمایه انقلاب و اسلام هستند، چرا که ایران اسلامی آرامش و امنیت خود را مدیون و مرهون این بزرگ مردان است.

*مردم به آرمان های شهدا وفادارند

حجت الاسلام سعید فتحی، مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه نیز در این دیدار با تاکید بر این که باید در راستای شناساندن  عظمت و شخصیت شهدای والامقام بیش از پیش تلاش کرد، گفت: شهدا از هر آنچه که داشتند، با جهاد فی سبیل الله در راه پاسداری از دین و مملکن گذشتند.

مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه ادامه داد: امروزه  هم کسانی هستند که قدم در راه شهدا نهاده و در دفاع از حریم ولایت و ائمه معصومین(ع) از جان خویش می گذرند.

وی همچنین با تاکید بر تکریم خانواده های شهدا، گفت: پدران و مادران شهدا ولی نعمتان ما هستند و مطمئنا سر کشی از این بزرگواران بدون اجر و پاداش نخواهد بود.

حجت الاسلام فتحی در پایان حضور پر شور و گسترده مردم در پای صندوق های رأی را نشان همراهی مردم با انقلاب و آرمان های شهدا دانست و تصریح کرد: این حضور گسترده مشت محکمی بر دهان مستکبران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

گفتنی است، رهبر معظم انقلاب در سفر پر برکت خود به استان کرمانشاه با خانواده شهیدان رضوان مدنی دیدار کرده بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha