جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
میرعمادی - لرستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تاکید بر ضرورت رونق اقتصادی، تصریح کرد: توسعه فرهنگ کار و تلاش در بین مردم به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در دیدار کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان با تاکید بر این که تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو تکیه بر ظرفیت های درونی و تولیدات داخلی است، تصریح کرد: توسعه فرهنگ کار و تلاش در بین مردم به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک می کند.

وی در ادامه بر ضرورت کمک به نیازمندان تاکید کرد و با بیان این که در این روزها بار دیگر مردم فهیم ایران اسلامی اوج نیکوکاری و سخاوت خود را به نمایش خواهند گذاشت، افزود: احسان و نیکوکاری علاوه بر کمک به همنوعان، موجب آرامش روحی و روانی افراد خیر نیز خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: مردم ایران اسلامی در همه ایام سال و در آستانه سال نو با کمک های نقدی و غیر نقدی خود نیازمندان و ایتام را در شادی خود سهیم می کنند.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) می تواند با تشویق و ترغیب خیرین به افزایش کمک به نیازمندان، میزان کمک های اهدایی مردم را افزایش دهد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان با بیان این که امروز کمیته امداد با ارائه کمک های آموزشی و حمایتی گام مهمی در ایجاد خودکفایی و ارتقای فرهنگ عمومی برداشته، گفت: کمیته امداد با خدمت خالصانه و بی منت به نیازمندان و شناسایی آنها در مناطق مختلف توانسته خدمات مادی و معنوی بسیاری را به مددجویان ارائه دهد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha