شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 373551
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
بینات

حوزه/ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان لرستان، از اعزام مبلغان لرستانی در قالب طرح "بینات" به مناطق مختلف شهری و روستایی این استان خبر داد

حجت الاسلام محمد ولی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در خرم آباد با اعلام این خبر گفت: در طرح بینات، مبلغان با اجرای برنامه های آموزشی قرآن، حدیث و احکام به مخاطبان تلاش می کنند به معلومات مذهبی و شرعی افراد بیافزایند.

وی تصریح کرد: در طرح بینات طلاب پایه ۵ به بالا با در نظر گرفتن شرایط تحصیلی و توان تبلیغی با عناوین مربی، مربی یار، مبلغ و مبلغ یار به نقاط مختلف جهت تبلیغ اعزام خواهند شد.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان لرستان افزود: هم اکنون ثبت نام در طرح بینات همزمان با ایام فاطمیه آغاز شده و طلابی که شرایط لازم را دارند می توانند با مراجعه به سامانه این طرح به نشانیwww.sitor.ir  ثبت نام خود را انجام دهند و پس از موفقیت در مصاحبه عملی، به تبلیغ مشغول شوند.

حجت الاسلام ولی پور در پایان با بیان این که در این طرح مبلغان در مناسبت های مختلف سال با تبلیغ و تبیین آموزه های دینی در بین مردم تلاش خواهند کرد تا فرهنگ دینی را در جامعه نهادینه کنند، افزود: بی شک وجود مبلغان در مناطق مختلف شهری و روستایی گره گشای بسیاری از مشکلات فردی، فرهنگی و اجتماعی در جامعه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha