شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
آیت الله واعظ طبسی

حوزه/ دفترتبلیغات اسلامی با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت آیت الله واعظ طبسی تصریح کرد: ایشان در همه عرصه ها و فرازهای تاریخی و ماندگار نهضت اسلامی ایران پشتیبان و قوت قلب امام امت و مقام معظم رهبری بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، متن این پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

إذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثلمة لا یسدّها شی‏ء

ارتحال جانسوز عالم بزرگوار آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی، تولیت پرتلاش آستان مقدس رضوی که به حق از مفاخر روحانیت و عرصه تبلیغ دینی در عصر حاضر بود و در عرصه‌های گوناگون خوش درخشید موجب تاثر و تالم شد.

آن عالم ربانی در دوران مبارزات علیه رژیم ستم شاهی، با خطابه‌های آتشین و تحمل شکنجه‌ها و زندان‌های طاقت فرسا، از هیچ تلاشی در جهت حمایت از راه امام خمینی(ره) دریغ نکرد و همواره خستگی ناپذیر در همه عرصه ها و فرازهای تاریخی و ماندگار نهضت اسلامی ایران پشتیبان و قوت قلب امام امت و مقام معظم رهبری مدظله العالی بود و در تاریخ مشعشع مجاهدت روحانیت شیعه ماندگار شد.

دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، سوگمندانه این ضایعه مولمه را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و مقام معظم رهبری دامت برکاته، مراجع عالیقدر تقلید، حوزه های علمیه و قاطبه ملت ایران به ویژه مردم متعهد و ولایتمدار خراسان و بیت محترم آن فقیدسعید تسلیت عرض نموده ، برای آن خادم با افتخار حریم مقدس رضوی، رحمت واسعه و غفران الهی و برای بازماندگان و علاقمندان ایشان صبر و اجر مسئلت می نماید.

دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha