دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی عمری را به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه و تولیت آستان قدس رضوی گذرانده و مجاهدت‌های زیادی در راه انقلاب از خود نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در پیامی به مناسبت رحلت آیت‌الله واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی، این ضایعه را به رهبر معظم انقلاب و مردم ولایی خراسان، تسلیت گفت.

امام‌جمعه اهواز، با تسلیت رحلت صدیق مکرم، آیت‌الله واعظ طبسی، بیان داشت: مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی عمری را به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه و تولیت آستان قدس رضوی گذرانده و مجاهدت‌های زیادی در راه انقلاب از خود نشان دادند.

آیت‌الله موسوی جزایری، با اشاره به سابقه درخشان تولیت آستان قدس رضوی، گفت: ایشان در دوران رژیم طاغوت منبرهای انقلابی علیه شاه و دربار داشته و بدین سبب نیز مدت طولانی را در زندان شاه به سر برده و فشار و شکنجه‌های زیادی را متحمل شدند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان تصریح کرد: پیشاپیش و پرچم‌دار صفوف انقلابیون استان خراسان سه نفر بودند که یکی از آنها حضرت آیت الله خامنه‌ای، دیگری مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالکریم هاشمی نژاد و سومین نفر نیز آیت‌الله واعظ طبسی بودند.

وی در پایان گفت: خداوند متعال إن شاءالله ایشان را با موالی‌اش، ائمه اطهار(ع) محشور بفرماید و ما از این بابت به رهبر معظم انقلاب، تسلیت و تعزیت عرض می‌نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha