دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کد خبر: 374201
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
خبر گزاری حوزه

حوزه/ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان لرستان از فعالیت ۴۶ مبلغ خواهر و برادر در مدارس استان لرستان با عنوان طرح امین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد؛حجت الاسلام محمد ولی پور ظهر امروز در گردهمایی مدیران ،معاونان و مبلغان طرح امیت مدارس استان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان اظهارداشت:وجود مبلغان در مدارس نعمتی برای اشاعه فرهنگ دینی در بین آینده سازان ایران اسلامی است.

وی با بیان این که امروز شاهد تعامل خوب و سازنده حوزه علمیه با آموزش و پرورش هستیم افزود:وجود مبلغان در ارائه تربیت دینی همراه با تعلیم و آموزش نهاد آموزش و پرورش گره گشای بسیاری از شبهات و سوالات دینی دانش آموزان، در موضوعات مختلف است.

این مبلغ دینی تصریح کرد:در مدارس نوع یک فعالیت های علمی،آموزشی و پرورشی مدرسه با توجه و نظارت معاونت تبلیغ و آموزش و پرورش انجام می گیرد.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه در مدارس نوع دو نیز فقط مدیر و مبلغ باید برنامه های مورد توجه را طراحی و اجرا نمایند، خاطر نشان کرد:در استان لرستان شمار مدارس امین نوع یک هفت مدرسه و  مدارس نوع دو قدری بیشتر است.

حجت الاسلام ولی پور با بیان اینکه مبلغانی که در طرح امین در بین دانش آموزان به تبلیغ می پردازند، علاوه بر گذراندن دوره های آموزشی، در دوره های آزمون کتبی و شفاهی نیز شرکت می کنند، یادآور شد:مبلغان در مدارس علاوه بر تبلیغ و تبیین ابعاد خداشناسی، معاد و موضوعات اخلاقی به دانش آموزان نیز مشاوره های دینی را ارائه  می دهند.

وی در پایان با اشاره به این که مبلغان باید برای تبلیغی اثر گذار و کارآمد با نوع و جامعه هدف تبلیغی خود آشنایی داشته باشند، افزود:بیان محتویات تبلیغی با توجه به در نطر گرفتن سن و نوع شخصیت مخاطب اثر گذاری تبلیغ مبلغان را ارتقاء خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha