پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام شکریان/ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران آگاهی دادن و بصیرت بخشی را رسالت مهم امروز روحانیت دانست.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با تلاش های بی وقفه روحانیت در عرصه های مختلف گفت: عزت و عظمت امروز اسلام ناب مرهون از خودگذشتگی و تلاش های علما و فقهای دینی در گذشته است.

وی با بیان این که عملکرد روحانیت در عرصه های مختلف نظام اسلامی مایه مباهات است، افزود: روحانیت آگاه و اصیل شیعی در مقاطع مختلف با صلابت و اقتدار در عرصه های مهم انقلاب حاضر و از اسلام ناب و انقلاب دفاع کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که روحانیت آگاه و اصیل شیعی هیچ گاه در برابر انحراف ها سکوت نکرده و نمی کند، خاطرنشان کرد: روحانیت با بصیرت همواره در دفاع از آرمان ها و ارزش های دینی پیشگام بوده است.

حجت الاسلام شکریان حضور در صحنه روحانیت را موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان دانست و تصریح کرد: در هر مقطعی که روحانیت با اقتدار در صحنه حاضر شد توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان خنثی و بدخواهان انقلاب به بن بست رسیدند.

وی حضور و همراهی روحانیت با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را موجب پیروزی آن نهضت عظیم اسلامی دانست و افزود: روحانیت در 37 سال گذشته هر آنچه که در توان داشته برای عزت و سربلندی اسلام و انقلاب در طلب اخلاص قرار داده است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی همواره از حضور پررنگ روحانیت در صحنه ها و عرصه های مختلف عصبانی و هراسان بوده اند، بیان داشت: روحانیت با روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

وی با بیان این که حضور و همراهی روحانیت تنها به نهضت انقلاب خلاصه نشد و این قشر اثرگذار جامعه در همه عرصه های انقلاب به ویژه هشت سال دفاع مقدس نیز حضوری پررنگ و فراموش نشدنی داشته است، بیان داشت: تعداد شهدای روحانیت در سطح کشور خود بیان کننده حضور پررنگ روحانیت در دفاع از اسلام و انقلاب بوده است.

حجت الاسلام شکریان  با بیان این که روحانیت امروز نیز در سنگر دفاع از انقلاب و ولایت در حال خدمت است، تصریح کرد: مهم ترین رسالت امروز روحانیت بصیرت و آگاهی بخشی به جامعه به ویژه جوانان گرامی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که امروز تبلیغ دینی و ارزش‌های اسلامی یک تکلیف و وظیفه مهم است، افزود: در شرایطی که با هجمه‌های گسترده غرب روبه‌رو هستیم باید فعالیت‌های دینی به گونه هدفمند دنبال شود تا تأثیرگذاری خود را دو چندان کند.

وی با بیان این که دشمنان اسلام از امکانات تبلیغاتی مدرن و گسترده ای در جهت تبلیغ اندیشه های انحرافی خود در میان جوامع اسلامی استفاده می کنند، افزود: مبلغان دینی ما نیز نباید در برابر این هجمه ها منفعلانه عمل کنند بلکه باید با همه توان خود در صحنه پاسخگویی به هجمه های دینی و فرهنگی دشمن حاضر شوند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که تبلیغ اسلام ناب محمدی از زیباترین و متعالی ترین ‏مأموریت هایی است که روحانیان برعهده دارند، گفت: ‏روحانیان باید با آموزش روش های تبلیغی و آشنایی با مهارت های آن در تبلیغ معارف دینی ‏کوشا باشند.

وی با بیان این که مبلغان مذهبی در خط مقدم مقابله با تهاجم بیگانگان علیه اسلام ناب قرار دارند، افزود: روحانیت باید همانند گذشته در چنین شرایطی با همه توان خود در عرصه حاضر شود و از مبانی دینی و انقلابی ما حراست کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha