پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین محسن حیدری

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: به استهزاء کشیدن شخصیت مبارز و مجاهد فی سبیل الله و قهرمان مبارزه با صهیونیزم بین‌الملل، حاکی از آن است که رژیم عربستان با تمام وجود به رژیم اشغالگر قدس وابسته شده و یقینا به همین زودی نیز به گِل خواهد نشست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در خصوص گستاخی رسانه‌های ساده‌لوح سعودی به دبیر کل حزب‌الله لبنان و پخش کلیپ‌های تمسخرآمیز در فضای مجازی در این خصوص، اظهار داشت: به استهزاء کشیدن شخصیت مبارز و مجاهد فی سبیل الله و ضد صهیونیزم و قهرمان مبارزه با صهیونیزم بین‌الملل، و یا اطلاق لقب تروریست به او و حرکات قبیح دیگری نظیر فرستادن تروریست‌ها برای ترور سید حسن نصرالله و ایجاد تفرقه میان مسلمانان همه حاکی از آن است که رژیم عربستان با تمام وجود به رژیم اشغالگر قدس وابسته شده و یقینا به همین زودی نیز به گِل خواهد نشست.

امام‌جمعه موقت اهواز ادامه داد: رژیم عربستان مثل یک سرباز گوش‌به‌فرمان نتانیاهو عمل می‌کند و همه این حرکات در راستای سربازی برای صهیونیزم است؛ زمانی که نمی‌توانند به بدن شریف این مجاهد بزرگ دست پیدا کنند با این حرکات و تمسخرها ترور اخلاقی و شخصیتی او را در پیش می‌گیرند.

وی گفت: درنهایت تأثیر این‌گونه حرکات آشکار شدن هرچه بیشتر چهره منفور، صهیونیستی و ضد اسلامی عربستان خواهد بود تا آن‌هایی که تاکنون در غفلت مانده‌اند ماهیت مزدوری صهیونیزم عربستان برایشان عیان شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری در پایان با قابل‌ تقدیر شمردن حرکت جمعی از طلاب اهواز، در راه اندازی پویش مجازی "حمایة_حسن"، اظهار داشت: ماهم از حامیان این مبارز مجاهد هستیم و از شما می‌خواهیم که ما را نیز در کمپین حمایت از سید حسن نصرالله ثبت نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha