شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ديدار رییسان پژوهشكده حج و زيارت ایران و مركز مطالعات كربلا

حوزه/ در ديدار رییسان پژوهشكده حج و زيارت ایران و مركز مطالعات كربلا پيش‌نويس تفاهم نامه همكاري آماده شد كه در روزهاي آينده به امضاء طرفين مي‌رسد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، رييس پژوهشكده حج و زيارت كشورمان با حضور در كربلا با مدير مركز كربلاء للدراسات والبحوث (مركز مطالعات و پژوهش‌هاي كربلا) وابسته به عتبه حسيني ديدار و گفت‌وگو كرد.

حجت‌الا‌سلام والمسلمين سيد مهدي عليزاده موسوي كه به عراق سفر كرده با حضور در مركز مطالعات و پژوهش‌هاي عتبه حسيني با عبدالامير القريشي مدير اين مركز ديدار و گفت‌وگو كرد.

در اين ديدار مدير مركز مطالعات و پژوهش‌هاي كربلا ضمن معرفي فعاليت‌هاي اين مركز و پژوهش‌ها و مطالعاتي كه در زمينه‌هاي مختلف صورت گرفته است آمادگي خود را براي بهره‌مندي از تجربيات، انتشارات، مجلات، پژوهش‌ها وتحقيقات پژوهشكده حج و زيارت اعلام كرد.

حجت‌الا‌سلام عليزاده موسوي رييس پژوهشكده حج و زيارت نيز با معرفي اين پژوهشكده توضيحاتي درخصوص اهداف و فعاليت‌هاي انجام شده و در دست انجام ارئه داد.

در اين ديدار پيش‌نويس تفاهم نامه همكاري بين دو اين دو مركز علمي تهيه شد كه در روزهاي آينده پس از نهايي شدن به امضاء طرفين مي‌رسد.

انتهای پیام/

20/313

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha