دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تفاهم نامه مرکز خدمات و بیمه آسیا

حوزه/ در جلسه مشترک مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با شرکت بیمه آسیا تفاهم‌نامه همکاری در زمینه دریافت خدمات بیمه‌ای برای دومین سال به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، درتفاهم‌نامه مرکز خدمات و بیمه آسیا خدمات بیمه‌های گروهی از جمله پرداخت هزینه‌های مازاد درمان، عمر و حوادث، خودرو «ثالث و بدنه» مربوط به روحانیون سراسر کشور و خانواده‌های آن‌ها، کارکنان مرکز خدمات و مؤسسات و مراکز حوزوی مورد توافق قرار گرفت.
همچنین در این تفاهم‌نامه علاوه بر موضوعات مذکور، بیمه آسیا خدمات بیمه‌ای از جمله حوادث منزل، مسئولیت، عمر و پس‌انداز را با امتیاز ویژه به جامعه هدف این قرارداد ارائه خواهد کرد.

نوآوری در قرارداد مرکز خدمات، یک الگو در سطح کشور

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در این جلسه با اشاره به ابتکار و نوآوری در بنگاه‌های اقتصادی بیان کرد: این نوآوری می‌تواند روش و ابتکاری را به خرج دهد که در مقایسه با بنگاه‌های دیگر قابل قیاس نباشد و بحمدالله شرکت بیمه آسیا، یک نوع آوری در صنعت بیمه به وجود آورده است.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی با تأکید بر عدم تحمیل ضرر به شرکت بیمه در قرارداد با مرکز اظهار داشت: با گذر از فضای کاذب صنعت بیمه می‌توانیم معاملات قابل قبولی داشته باشیم و در همین راستا مرکز نیز توانسته است هزینه‌های اضافی را کنترل و مدیریت کند.
وی با اشاره به تجربه یک‌ساله همکاری با شرکت بیمه آسیا اظهار داشت: با استفاده از تجارب گذشته می‌توانیم بهتر و موفق‌تر عمل کرده و گام بلندتری در عرصه بیمه برداریم و برای دیگران هم به عنوان یک الگو معرفی شویم.
رئیس مرکز خدمات با بیان اینکه بیش از 20 نهاد حوزوی از طریق این مرکز با شرکت بیمه آسیا قرارداد دارند، یادآور شد: افزایش کیفیت و تسریع در ارائه خدمات در این قرارداد، زمینه جذب مشتری‌های بیشتری برای بیمه‌گر خواهد داشت.

رعایت نکات شرعی، صداقت و اعتماد، سه اصل متقابل مرکز خدمات و بیمه آسیا

در این جلسه معاون سلامت و امور بیمه‌ها با بیان اینکه پس از یک سال همکاری با شرکت بیمه آسیا به تجارب مهمی دست یافته‌ایم، اظهار داشت: در طول یک سال گذشته با رعایت نکات شرعی به عنوان اولین اصل، تلاش کردیم حتی یک ریال خارج از قاعده به شرکت بیمه تحمیل نکنیم و انصافاً در این زمینه رفتار شرکت بیمه آسیا نیز متقابل بوده است.
حجت الاسلام و المسلمین حسام افروز با اشاره به سرکشی از شعب مراکز خدمات در سطح کشور گفت: در این بازرسی‌ها که توسط همکاران بیمه آسیا و مرکز خدمات صورت می‌گرفت بر آن بودیم که چارچوب قرارداد رعایت و عمل شود.
وی اصل دوم را صداقت برشمرد و اظهار داشت: هم مرکز و هم شرکت بیمه آسیا با صداقت کامل برخورد کردند و این صداقت تا به امروز نیز ادامه داشته است.
معاون سلامت و امور بیمه‌ها سومین اصل را اعتماد، بیان و تأکید کرد: اعتماد کاملی بین طرفین این قرارداد برقرار است و اگر شرکت بیمه آسیا به ما اعتماد کرد ما سعی کردیم همین اعتماد را متقابلاً از خود نشان دهیم.
وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد بین دو مجموعه در ابتدای قرارداد افزود: با رایزنی و همکاری‌های متقابل، این قرارداد در سیر تعادلی و صحیح خود قرار گرفته و بحمدالله جامعه هدف خصوصاً بیماران صعب‌العلاج، از خدمات نسبتاً مناسبی برخوردار هستند.
در ادامه مدیرعامل شرکت بیمه آسیا نیز ضمن تقدیر و تشکر از تعاملات و دلسوزی‌های صورت گرفته مسئولین مرکز خدمات و ابراز خرسندی از ادامه همکاری با مرکز خدمات اظهار داشت: ارائه خدمت به طلاب و جامعه روحانیت از افتخارات صنعت بیمه است.
دکتر کاردگر با اشاره به سرکشی‌های انجام شده از مراکز خدمات سراسر کشور بیان کرد: نحوه عملکرد مدیران مرکز خدمات و سیاست استفاده از مراکز درمانی خیریه باعث شد این قرارداد شکل درستی بگیرد به طوری که امروز به عنوان یک برند در سطح کشور مطرح می‌شود.
شایان‌ذکر است در سال گذشته مرکز خدمات و شرکت بیمه آسیا در رشته‌های تکمیل درمان، بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو، عمر و حوادث و همچنین کارکنان مراکز حوزوی همکاری داشته‌اند.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha