دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تفاهم نامه همکاری   دفتر تبلیغات  و ستاد مبارزه با مواد مخدر

حوزه/ با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی دانش اعتیاد و آسیب های اجتماعی آن را از بعد دینی و علمی با نشست های تخصصی مورد تحقیق و پژوهش قرار خواهم داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دكتر عليرضا جزيني قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر  در مراسم امضای  تفاهم نامه همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم  با ستاد مبارزه با مواد مخدر که درسالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات برگزار شدگفت: مهمترین هدفی که این نهاد در رابطه با آسیب های اجتماعی  در دستور کار خود قرار داده بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مواد مخدر است و در همین جهت باید هر سازمان و ساختار اداری در کشور رویکرد اجتماعی و نقش اثر بخشی مردم را افزایش دهد.

وی در ادامه افزود: امروزه باید از محیط های آموزشی همچون آموزش و پرورش و دانشگاه ها استفاده کنیم و این فرایند تعامل را قوت می بخشد، لذا باید در تمامی حوزه ها و مراکز علمی آسیب های اجتماعی را مورد بررسی قرار دهیم.

نقش روحانیون درجامعه بی بدیل است

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت:  نقش روحانیون درجامعه بی بدیل است، چرا که ارتباط بیشتری با مردم به سبب ایام تبلیغی دارند، لذا باید با همکاری این نهاد علمی حوزوی دانش اعتیاد را از بعد دینی، علمی و... با برگزاری همایش ها و نشست های تخصصی آسیب های اجتماعی را مورد تحقیق و پژوهش قرار دهیم.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری  بین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و ستاد مبارزه با مواد مخدر  با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی امضا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha