سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
پیامک

مدیر موسسه فرهنگی هاتف از ارسال روزانه ۳۰۰ هزار پیامک مذهبی برای مخاطبان از سوی این مؤسسه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد امینی ظهر امروز در دیدار مدیران این مؤسسه با حضرت آیت الله علوی گرگانی گفت: وظیفه مجموعه های فرهنگی این است که به سخنان و فرمایشات رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید عمل نمایند.

وی افزود: یکی از مهمترین فرمایشات رهبر انقلاب پیرامون تبلیغ و راهبردهای تبلیغ در عصر نوین است که ایشان با تاکید بسیار بر هنر و استفاده از ظرفیت های روز، نگاهی جامع و به روز را مطرح کردند.

مدیر مؤسسه فرهنگی هاتف بیان کرد: عرصه های تبلیغ در عرصه دین به خصوص تلفن همراه که ملازم افراد شده، پیش روی ماست که می توان از این ظرفیت، در عرصه تبلیغی رویه جدیدی  ارائه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین امینی اظهار داشت: در همین راستا، بر آن شده ایم  با بهره گیری از بیانات معصومین و بزرگان دین، پیام های کاربردی و کوتاه را به صورت منظم برای مخاطبین ارسال کنیم.

مدیر موسسه فرهنگی هاتف خاطرنشان کرد: این موسسه کار خود را با شعار دین و زندگی از سال 89 با 3 میلیون نفر جامعه آماری آغاز کرد که پس از این مدت، امروز 1 میلیون نفر با این مرکز ارتباط مستقیم دارند.

وی با ذکر این مطلب که پیامک های دینی این مؤسسه هر روز به شکل مستمر برای 300 هزار نفر ارسال می شود، گفت: احکام، آداب و اعمال مهدویت و انتظار، خانواده و تربیت، شهداء و دفاع مقدس، فرهنگ پایداری و سبک زندگی از جمله مباحثی است که در این پیامک ها وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha