دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام محمد آبادی پیشه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمد آبادی پیشه از شناسایی دو هزار۷۰۰ موقوفه و یک هزار ۸۰۰ رقبه مربوطه به حوزه های علمیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین محمد آبادی پیشه امروز در بازدید آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه  از ساختمان معاونت امور مالی با تبریک ایام ماه رجب و ایام ولادت امام محمد باقر(ع) به ارائه گزارشی از فعالیت صورت گرفته در سال 94 در این معاونت پرداخت.

وی گفت: تشکیل کمیته وقف برای احیاء و احصاء موقوفات حوزه، یکی از فعالیت هایی بود که در این معاونت صورت گرفت و در مجموع 2 درصد از کل موقوفات کشور ( دو هزار700 موقوفه و یک هزار 800 رقبه)  مربوطه  به حوزه شناسایی شد.

معاون اداری مالی حوزه های عملیه  بیان داشت:  در آمد های حاصل از این موقوفات در اختیار بخش های مختلف حوزه قرار گرفت و در سال گذشته هزینه شد.

وی بیان داشت:  برگزاری 35 مورد کلاس آموزشی در منابع انسانی، چاپ 46 عنوان کتاب در شورای انتشارات حوزه، خرید و فروش کتاب، کنترل و نظارت 219 پروژه، کنترل 255 نقشه و نهایی شدن 149 نقشه  و بررسی 125 نقشه در سال گذشته در بخش کمیته تخصصی از مهمترین فعالیت های بخش های مختلف این معاونت بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha