پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 376227
۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
حجت الاسلام محمد جعفر جوشن - حوزه فارس

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه نخبگان یک شیراز، از برگزاری حلقه های تربیتی و معرفتی توسط اساتید این حوزه علمیه در ایام اعتکاف امسال خبر داد.

حجت الاسلام محمد جعفر جوشن، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، در شیراز گفت: با توجه به در پیش داشتن ایام معنوی اعتکاف و همچنین با در نظر داشتن برگزاری این مراسم عبادی و معنوی در 5 مسجد محدوده مدرسه علمیه نخبگان یک شیراز، با درخواست مسئولین این برنامه، نشست های تربیتی و معرفی توسط اساتید مدرسه علمیه نخبگان یک شیراز، در جمع معتکفین برگزار می شود.

وی افزود: هدف از ایجاد حلقه های تربیتی و معرفتی در بین معتکفین، تربیت جوانان متدین، بصیر، توانمند و تعالی معنوی افراد حاضر در این مراسم و الگو گیری از این نشست ها در عرصه های معرفت دینی، تربیت اسلامی، بصیرت سیاسی و مهارت تشکیلاتی در جامعه می باشد.

مدیر مدرسه نخبگان یک شیراز خاطر نشان کرد: جلسات حلقه‌های معرفتی در این سه روز، متناسب با قشر معتکف برگزار می‌شود، برای مثال جلسات حلقه‌های معرفتی و تربیتی برای اقشار و سنین مختلف در رده های آموزشی مختلفی و مجزایی به صورت ویژه برگزار و موضوعات متناسب با اعضاء و نوع قشر در نظر گرفته می‌شود.

وی اظهار داشت: پیش بینی می شود که این حلقات، در هر مرحله ای به صورت 5 گروه که جمعا 15 گروه در هر مسجد و 75 حلقه در مجموع مساجد انجام می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha