دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 376280
۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
 حجت الاسلام میثم درگاهی

حوزه/مدیر مدرسه صالحیه قزوین گفت: این مدرسه که از مدارس قدیمی و نمونه کشور از نظر ساخت معماری است مورد مرمت قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از قزوین ، حجت الاسلام میثم درگاهی،مدیر مدرسه صالحیه در دیدار با امام جمعه قزوین ضمن قدردانی وتوجه به مدارس حوزه های علمیه گفت: خوشبختانه توجه به  تکمیل وساخت این مدرسه قدیمی که در کشور از نظر ساخت معماری  ونمای آن بسیار بی نظیربوده بسیار راهگشا است وتا الان نیز بخشهای مختلف این مدرسه از قبیل حجرات آن مورد تکمیل وتعمیر اساسی خوبی قرار گرفته است.

 وی در رابطه با مخروبه بودن بخش هایی از این مدرسه خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل برخی ازبی توجهی  بخش هایی از این مدرسه مورد تخریب قرار گرفته که باید این مدرسه که زمانی مهد علما وفرهیختگانی نظیر سید جمال الدین اسدابادی ودیگر بزرگان حوزوی در کشور بوده وتوجه به این مدرسه باید بیش از پیش قرار گیرد.

مدیر مدرسه صالحیه به همکاری وهمدلی خوب بین اساتید این مدرسه با طلاب اشاره و  بیان داشت: همدلی وهمکاری خوبی بین طلاب ومسئولین این مدرسه تا الان صورت گرفته که امیدواریم این روند همچنان تداوم داشته باشد.

وی برنامه های فرهنگی این مدرسه را مدنظر قرار داد وبیان عنوان داشت: برنامه هایی نظیر وفات و ولادت ائمه معصومین واردوهای زیارتی وورزشی در دستور کار مسئولین فرهنگی این مدرسه است.

این استاد حوزه حضور منظم طلاب وحضور اساتید در کلاس ها را از دیگر ویژگی های این مدرسه عنوان و خاطرنشان کرد:  یکی از اولویت های جدی در این مدرسه نظم است که خوشبختانه مورد توجه طلاب واساتید قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha