شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله وحید و آیت الله اراکی

حوزه/ آیت الله محسن اراکی" دبیر کل مجمع جهانی تقریب با حضرت آیت الله وحید خراسانی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در این دیدار منوچهر متکی معاون بین الملل مجمع جهانی تقریب، دکتر ناظمی اردکانی معاون امور فرهنگی و اجتماعی مجمع جهانی تقریب، حجت الاسلام دکتر مختاری رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریب، دکتر محمد حسن تبرائیان و حجت الاسلام صادق گلزاده حضور داشتند.

آیت الله اراکی در ابتدای این دیدار ضمن تشریح فعالیت ها و اهداف و برنامه‌های مجمع جهانی تقریب، اظهار داشت:  در ابتدای مسئولیت حقیر در مجمع جهانی تقریب خدمت حضرتعالی رسیدم، و محبت کرده دستور دادید که به محضر امام رضا (ع) مشرف شوم از طرف حضرت موسی ابن جعفر (ع) و حضرت معصومه (س) حضرت را زیارت کنم و از ایشان درخواست کنم این مأموریت را از جانب ایشان انجام دهم، بنده هم امتثال امر کردم. الان هم بهمراه همکاران و معاونین مجمع تقریب خدمت حضرتعالی رسیدیم تا اگر امر یا دستوری دارید اجرا کنیم.

وی بیان داشت:  راهبرد و هدف ما در مجمع تقریب اجرای این فراز از زیارت جامعه است که فرمودند: «بولایتکم تمت الکلمة، وعظمت النعمة و ائتلفت الفرقة»، و واقعا هدف ما عمل در راستای جلب رضایت ائمه طاهرین (س) است و بحمدالله توفیقات زیادی هم در این امر حاصل شده که در نتیجه شاهد دشمنی گروههای تکفیری و افراطی با تقریب مد نظر مان هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha