جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 376549
۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
حجت الاسلام جواد بهشتی پور

مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)، به تشریح برنامه هفتگی حرم مطهر از ۲۸ فروردین تا سوم اردیبهشت ماه سال جاری پرداخت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام جواد بهشتی پور گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، آیین سخنرانی حرم بانوی کرامت پیش از ظهر با سخنرانی حجج اسلام نظری، صادقی آرمان و حسینی اراکی برگزار می شود.
وی با اشاره به برگزاری برنامه زمزم معرفت، با موضوعات مختلف دینی و معرفتی با حضور اساتید و فضلای حوزه، گفت: در هفته جاری این برنامه با حضور حجج اسلام تراشیون، وحید پور، رضایی قمی، رستم نژاد، ملکی و محمدی در تمامی روزهای هفته برگزار می شود.
مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس ادامه داد: در هفته جاری، بعد از نماز مغرب و عشاء، حجج اسلام ماندگاری، حسینی قمی، ظهیری، رفیعی، فرحزاد و صدیقی در شبستان امام خمینی(ره) به ایراد سخن می پردازند.
وی قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی در روز پنجشنبه، (2/2/۹۵) بعد از نماز صبح، قرائت دعای کمیل با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی حاج عباس حیدرزاده بعد از نماز عشا و قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت الاسلام شهیدی (پنجشنبه) ساعت ۲۲:۳۰ را از دیگر برنامه های حرم مطهر عنوان کرد.
حجت الاسلام بهشتی پور در پایان افزود: دعای ندبه این هفته حرم مطهر با سخنرانی حجت الاسلام میردامادی و مداحی حاج عباس حیدرزاده در روز جمعه، سوم اردیبهشت ماه سال جاری بعد از نماز صبح در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha