دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رسانه ملی

حوزه/ داشت بيشترين انتظار از رسانه ملي به عنوان رسانه تراز جمهوري اسلامي توجه به مباحث ديني و توجه بيشتر به شرعيات است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» به نقل از روابط عمومي اداره كل پژوهش هاي اسلامي رسانه، رئيس مركز پژوهش و سنجش افكار رسانه ملي در نشستي كه با مديران و مسئولان اداره كل پژوهش هاي اسلامي داشت اين اداره كل را جز نيازهاي حياتي رسانه ملي دانست و اظهار داشت بيشترين انتظار از رسانه ملي به عنوان رسانه تراز جمهوري اسلامي توجه به مباحث ديني و توجه بيشتر به شرعيات است و بيشترين انتظارها از رسانه هم معطوف به همين مباحث است.

دكتر عبدالملكي گفت: رياست سازمان نگاه بسيار مثبتي نسبت به اين اداره كل دارندكه نشان از عملكرد مثبت اداره كل است.

عضو شوراي معاونان رسانه ملي با اشاره به اينكه پژوهش بخش مغزافزار هر سازماني است اشاره داشت. لازم است حوزه پژوهش در سازمان تقويت شود و بايد اين حوزه به گونه اي تقويت شود كه ظرفيت آن متناسب با خواسته ها و شأن پژوهشگران باشد.

وي افزود لازم است اين مركز به سمت تحقق پژوهشگاه در حوزه پژوهش هاي رسانه اي و ديني حركت كند و تبديل به يك قطب پژوهشي در كشور شود.

رئيس مركز پژوهش و سنجش افكار تصريح كرد: نشست هاي علمي- تخصصي خوبي در اداره كل پژوهش هاي اسلامي برنامه ريزي و برگزار مي گردد كه بايد مديران حوزه هاي پيام و تصميم ساز رسانه را مخاطب قرار دهد و تلاش شود در اين نشست ها از منتقدين در حوزه هاي مختلف هم دعوت شود.

عبدالملكي در ادامه بررسي راه كارهاي تعامل حوزه هاي علميه و رسانه را از وظايف اداره كل پژوهش هاي اسلامي رسانه دانست و اظهار داشت اين موضوع بايد طي يك فرايند پژوهشي محقق شود. وي در ادامه فضاي آرام و به دور از تشويش و حاشيه اداره كل را مثبت ارزيابي و تاكيد كرد پژوهش در فضاي آرام و به دور از التهاب شكل مي گيرد و نبايد دستخوش التهاب شود.

رئيس مركز پژوهش و سنجش افكار در خاتمه از سرعت عمل در فعاليت هاي اداره كل پژوهش هاي اسلامي تشكر و افزود گاهي مشاهده مي شود. كه پژوهش هايي در حوزه مختلف انجام مي شود. كه به سرعت و در زمان بدون معطل شدن در سير بروكراتيك اداري به كمك آنتن مي آيد و همين امر موجب تلقي مثبت رسانه از فعاليت هاي اين اداره كل شده است.

در پايان از كتاب درياي سخاوت با موضوع رهيافتي در سيره شناسي انديشه شناسي و شخصيت شناسي امام جواد(عليه السلام) كه به زيور طبع آراسته و در اختيار برنامه سازان رسانه ملي قرار خواهد گرفت رونمايي شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha