شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 376632
۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
تحصیل طلاب در مدرسه امام صادق(ع) قزوین

حوزه /مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین از تحصیل ۱۸۲ طلبه در پایه های ۱ تا ۸ در این مدرسه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی آهنگران،مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) در دیدار با استاندار قزوین، با اشاره به وضعیت آموزشی این مدرسه اظهارداشت: در حال حاضر 182 طلبه در پایه های 1 تا 8 در این مدرسه  مشغول تحصیل علوم دینی هستند.

حجت الاسلام آهنگران به ظرفیت بالای این مدرسه از نظر طلبه و اساتید اشاره و  بیان داشت: خوشبختانه طلاب این مدرسه از توانمندی بالایی در دروس برخوردار بوده و اساتیدی هم که در این مدرسه تدریس می کنند  از جمله اساتید مجرب ودارای استعداد برتر هستند که به امر تربیت طلاب اهتمام دارند.

این محقق حوزوی، به تکمیل وبازسازی این مدرسه اشاره و خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه امام صادق (ع) در سال 1361 احیا و همه این تلاش ها مرهون زحمات حضرت آیت الله باریک بین بود که به واقع توانستندمدارس  حوزه های علمیه را احیا نمایند که جای قدردانی وسپاس دارد.

وی به شعار این مدرسه برای طلاب اشاره و گفت: در این مدرسه علاوه بر انظباط وحضور به موقع در کلاس ها چه طلاب وچه اساتید شعار تقوا وعلم را در نظر گرفته اند که خوشبختانه طلاب واساتید همکاری خوب ومنظم وبا برنامه ای با مسئولین این مدرسه دارند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) به اعزام طلاب به مساجد نیز خاطر نشان کرد: در این مدرسه طلاب وروحانیون به مساجد شهر اعزام ودر برنامه های مشاوره ،احکام ومسایل دینی، احادیث وروایات با مردم ارتباط نزدیکی دارند.

وی در پایان به مشکلات این مدرسه از نظر رفاهی اشاره وبیان داشت: امروز مشکلاتی از نظر ظرفیت حجره ها برای طلبه ها وجود دارد که امیدواریم این مشکل نیز مرتفع گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha