دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محمد باقر برقراری - کرمانشاه

حوزه /مبلغان دین قطعأ در مسیر رسالت خود با مشکلات فراوانی روبرو می شوند لذا بهترین و اثرگذارترین راهکار برای زدودن غم و مشکلات، ذکر و دعا و توسل به حضرت ولی عصر (عج) می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه حجت الاسلام محمد باقر برقراری در جمع طلاب و روحانیون مدرسه امام خامنه ای خواهران استان کرمانشاه با بیان اینکه عالم محضر خداوند است  اظهار داشت: با توجه به اینکه عالم محضر خداوند است در نتیجه محضر حجت او نیز می باشد لذا ناظر بر اعمال، رفتار و گفتارها بوده و بر دل ها ناظر می باشد.

امام جمعه شهرستان سنقر خاطر نشان کرد: در طول تاریخ شواهد فراوانی دال بر آگاهی ذوات مقدسه ائمه اطهار علیهم السلام از ضمیر انسان ها وجود دارد.

وی ادامه داد: هدف و رسالت ائمه اطهار علیهم السلام رشد و ارتقا انسان ها از حیث اخلاقی می باشد لذا اعمال شیعیان همواره بر انبیاء الهی عرضه می شود پس مراقبت از نفس از مهم ترین امور طلاب می باشد.

حجت الاسلام برقراری تأکید کرد: مبلغان دین قطعأ در مسیر رسالت خود با مشکلات فراوانی روبرو می شوند لذا بهترین و اثرگذارترین راهکار برای زدودن غم و مشکلات، ذکر و دعا و توسل به حضرت ولی عصر (عج) می باشد.

امام جمعه شهرستان سنقر در پایان با بیان اینکه حضرت حجت (عج) همانند خورشید تابان بر دل ها می تابد ابراز داشت: خورشید امامت و ولایت یکسان به تمام انسان ها می تابد اما بنده ای سعادتمند است که دریچه های گناه را برخود بسته و از تابش خورشید فروزان ولایت و امامت بهره مند گردد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha