یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سیدعلی مهدی نژاد مدیر حوزه علمیه سمنان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد با اشاره به اشتیاق جوانان برای حضور در مدارس علمیه کوتاه مدت، خواستار توسعه مدارس سفیران هدایت در استان سمنان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی مهدی نژاد، در دیدار بازرسین اعزامی از ستاد حوزه های علمیه کشور به سمنان، با تشکر از حضور هیئت اعزامی، به اشتیاق جوانان برای حضور در مدارس علمیه کوتاه مدت اشاره کرد و خواستار توسعه مدارس سفیران هدایت در استان سمنان شد.

وی با بیان این که مدرسه سفیران هدایت علی بن موسی الرضا(ع) سمنان ظرفیت پذیرش همه مشتاقان تحصیل در دوره کوتاه مدت حوزه را ندارد، ابراز داشت: اگر نسبت به تکمیل ساختمان مورد نیاز این مدرسه همکاری کاملی انجام شود، می توان بهتر از گذشته به طلاب خدمت رسانی کرد.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان ادامه داد: این مدیریت آمادگی دارد با همکاری دستگاه های استان نسبت به تأمین زمین مورد نیاز مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا(ع) اقدام نماید.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد خاطرنشان کرد: 40 نفر از مشتاقان ورود به دوره کوتاه مدت (سفیران هدایت) در آزمون ورودی سال 96-95 شرکت کردند که در صورت موفقیت در آزمون وطی مراحل گزینشی، جذب خواهند شد.

برپایه این گزارش، در این جلسه بازرسین اعزامی از قم، علاوه بر ارائه گزارشی از وضعیت آموزشی، تهذیبی، پژوهشی و...، به بررسی مسائل و مشکلات پرداختند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha