دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: بهترین و مؤثرترین راهکار و استراتژی در راستای عمل نمودن به شعار سال ، روحیه انقلابی و دمیدن معنویت در روح کارگزاران نظام می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه  با اشاره به شعار سال ، یکی از عوامل تحقق این مهم را عمل نمودن به شعار سال قبل دانست و بیان داشت: عمل به بیانات رهبر معظم انجام بهترین راهکار برای شکوفایی و متحول نمودن اقتصاد کشور می باشد.

وی با اشاره به همدلی و مودتی که در دوران دفاع مقدس میان رزمندگان موج می زد تصریح کرد: دوران دفاع مقدس با کمترین هزینه و بیشترین فداکاری، رشادت و اقدام و عمل ها موجب سربلندی انقلاب اسلامی و تحقق آرمان های بنیانگذار انقلابی اسلامی گردید.

این استاد حوزه  ، جهاد سازندگی و تلاش دولتمردان در پشت جبهه های جنگ را منحصر به فرد دانست و یادآور شد: مسئولان و دولتمردان با همدلی و اتحاد ، مشکلاتی از نظیر آب و برق، راه اندازی امور، ساختمان و راه سازی  را با توجه به اینکه از صادرات نفت و دلارهای آمریکایی نیز خبری نبود با اتکا به خدای سبحان و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام مرتفع نمودند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه  خاطر نشان کرد: مهم ترین عامل پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، روحیه انقلابی در کمال اخلاص و خدمت مضاعف به انقلاب و نظام بود.

وی ادامه داد: بهترین و مؤثرترین راهکار و استراتژی در راستای عمل نمودن به شعار سال ، روحیه انقلابی و دمیدن معنویت در روح کارگزاران نظام می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با بیان اینکه حوزه های علمیه به سیره و مکتب شهدا اقتدا کنند ابراز داشت: به ثمر نشستن انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت های علمای بزرگی همچون شهید علامه مطهری، شهید بهشتی  می باشد که با روحیه ای انقلابی در دانشگاه ها و حوزه های علمیه درخشیدند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه  گفت: امروزه حوزه های علمیه با تربیت و پرورش طلابی انقلابی درصدد ترویج و تبیین انقلاب و اسلام به خارج از مرزها برآیند و احکام دین را به کشورهای غیرمسلمان صادر کنند.

وی در پایان مطرح کرد: اسلام نیازمند بزرگمردانی همچون شیخ زکزاکی، سید حسن نصرالله است تا بتواند سیاست انقلابی را در تمام جهان پایه گذاری کرده و علاوه بر تربیت سربازان حضرت ولی عصر (عج) به شعار انقلابی بودن حوزه های علمیه نیز عمل نماید.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha