دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که آیت الله شاه آبادی از فرهیختگان و برجسته گان حوزه قبل و بعد انقلاب بود، بیان داشت: آن شهید در زمان خود خدمات شایسته ای به جامعه اسلامی کرد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضاء ستاد بزرگداشت شهید آیت الله شاه آبادی به جایگاه شهید و شهادت در قرآن اشاره کردند و با بیان این که شهداء حق بزرگی بر گردن جامعه اسلامی دارند، بر ادامه راه و زنده نگه داشتن خاطره  آنان تاکید کردند.

معظم له  بیان داشتند: خدای متعال، جایگاه با ارزشی برای آنها در روز جزاء در نظر گرفته و  فرموده، شهداء زنده اند و دارای حیات معنوی هستند و در میهمانی خدا قرار دارند.

ایشان افزودند: شهداء بر همه چیز اشراف دارند و حتی تذکراتی به اهل خود داده اند و این تذکر دادن دلیل بر این است که آنها گویا برهمه چیز اشراف دارند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: مقام شهداء آن قدر بالا است که خیلی از  بزرگان به درجه آنان غبطه می خوردند.

معظم له با بیان اینکه آیت الله  شاه آبادی  از فرهیختگان و برجسته گان حوزه  در قبل  و بعد انقلاب بود، بیان داشت: آن شهید در زمان خود خدمات شایسته ای به جامعه  اسلامی  کرد.

ایشان افزودند: آن عالم ربانی در همه حال پیرو و مطیع ولی فقیه خود بود و نهایتا خدا لیاقت مقام شهادت را به او دادند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: شهداء آن قدر مقام در پیشگاه خدا دارند که ما هر چه درباره عظمت آنها توصیف کنیم باز عاجز هستیم.

در ادامه، حجت الاسلام احمد ولی زاده جانشین ولی فقیه در سپاه  استان قم از برگزاری سی ودومین بزرگداشت شهید آیت الله شاه آبادی با حضور مسئولین حوزه، علما در مدرسه  فیضیه خبر داد.

وی بیان داشت: این شهید، استاد برجسته حوزه علمیه و از مجاهدین قبل از انقلاب و از اعضای جامعه مبارز روحانیت و بلکه از مؤسسین آن بودند.

حجت الاسلام ولی زاده افزود: این عالم روحانی با حضور در صحنه دفاع مقدس نهایتا در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha