شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماهر عبدالرزاق

حوزه/ رئیس جنبش الاصلاح والوحدة تصمیم نایل ست مبنی بر توقف پخش المنار را تصمیمی ظالمانه و به سود اسرائیل دانست که تحت تاثیر فشارهای دشمنان مقاومت صورت گرفته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ ماهر عبدالرزاق رئیس جنبش الاصلاح والوحدة لبنان پس از نشست ماهیانه این جنبش گفت: متوقف شدن پخش شبکه المنار توسط نایل ست نقض آشکار حاکمیت لبنان و تجاوز به آزادی های عمومی و کرامت مردم لبنان است و ما از دولت لبنان می خواهیم موضعی صریح و قاطعانه در این زمینه اتخاذ کنند، زیرا دولت لبنان مسئول پیگیری پخش تمام شبکه های لبنانی هست.

وی افزود: تصمیم نایل ست در مورد توقف پخش المنار، تصمیمی ظالمانه است که به سود اسرائیل و اهداف رسانه ای اسرائیل و به زیان فلسطین می باشد و چنین تصمیم هیچ جنبه قانونی و حرفه ای ندارد و روشن است که تحت تاثیر فشارهای سیاسی علیه مقاومت صورت گرفته است.

ارتش نماد وحدت لبنان است

عبدالرزاق در ادامه سخنان خود از عملیات قهرمانانه ارتش لبنان علیه گروه های تروریستی تجلیل کرد و از تمام نیروها و گروه های داخلی خواست از ارتش حمایت کنند؛ چراکه ارتش نماد وحدت مردم لبنان و مایه امنیت همه است.

مردم لبنان قدردان مقاومت هستند

وی همچنین ضمن تجلیل و تقدیر از مقاومت به خاطر دفاع از لبنان در برابر تروریست ها گفت: مردم لبنان قدردان فداکاری و ایثار مقاومت هستند و همه می دانند که فعالیت مقاومت در سوریه به خاطر حفظ منافع و مصالح لبنان و مردم و دور ساختن خطر از کشور می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha