جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محدثی - تایباد

حوزه/ يكي از نقش‌هاي غير قابل انكار حوزه‌هاي علميه در گذر زمان، رفع شبهاتي بوده است كه دشمنان و بدخواهان مطرح كرده‌اند، لذا حوزویان باید به این مهم اهتمام ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام محدثي، امام جمعه شهرستان تايباد، امروز در مراسم فاز دوم مدرسه علميه امام صادق (ع) تایباد، اظهار كرد: اساس و بناي حوزه‌هاي علميه بر بقاي دين، بسط هدايت و ارشاد مومنين، نگهداري و حفاظت از اسلام و مقابله و مبارزه با دشمنان اسلام است.

امام جمعه تایباد افزود: يكي از نقش‌هاي غير قابل انكار حوزه‌هاي علميه در گذر زمان، رفع شبهاتي بوده است كه دشمنان و بدخواهان مطرح كرده‌اند.، لذا حوزویان باید به این مهم اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی با بیان این که بناي حوزه علميه مبارك است، خير و بركت دارد و منشأ هدايت مردم است، ابراز داشت: مساجد و حوزه‌هاي علميه بايد وسيله‌اي براي ايجاد تفاهم اسلامي باشند

حجت الاسلام محدثی افزود: يكي از مهم‌ترين برنامه‌هاي ما در اين منطقه ايجاد حس برادري، الفت و همزيستي مسالمت‌آميز با برادران اهل سنت و جلوگيري از ايجاد خصومت، بدبيني و تبليغات منفي است.

وي در پايان گفت: همه ما در موضوع گسترش و ارتقاء فرهنگ ديني در حوزه كاري خود، چه در زمينه كمك‌هاي مادي و چه معنوي مسئول هستيم و در روز قيامت در اين مورد بازخواست خواهيم شد.
گفتنی است، فاز دوم مدرسه علميه امام صادق (ع) تایباد توسط مركز مديريت حوزه علميه خراسان و خيرين در زميني به مساحت دوهزار متر مربع و در سه طبقه و ساختمان استادسراي آن در زميني به مساحت 1100 متر مربع، شامل 10 واحد مسكوني، با حضور مدیر حوزه علمیه خراسان رضوی، استاندار و جمعی از مسئولان حوزوی و استانی افتتاح شد.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha