یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عید مبعث

حوزه/ مدیر مدرسه جوادالائمه(ع) فسا، از برگزاری ویژه ‌برنامه‌های جشن روز عید سعید مبعث، با سخنرانی امام جمعه شهرستان فسا خبر داد.

حجت الاسلام عبدالمحمد سعدونی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در فارس به منظور گرامیداشت آغاز راه رستگارى و طلوع تابنده مهر هدایت و عدالت، بزرگترین واقعه در فرهنگ مسلمانان و نقطه آغازین اسلام سالروز عید مبعث رسول اکرم(ص)، ویژه ‌برنامه‌های جشن روز عید سعید مبعث، با حضور روحانیون،اساتید، کادر آموزشی، 100 نفر از طلاب و امام جمعه شهرستان فسا، روز چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه سال جاری در مجموعه تفریحی دانشگاه آزاد فسا برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم جشن و سرور، حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه شهرستان و تولیت حوزه علمیه جوادالائمه(ع) فسا به ایراد سخن خواهد پرداخت.

مدیر مدرسه جوادالائمه(ع) به نقل روایات و منابع موجود، خاطر نشان کرد: باید توجه داشت که واقعه بزرگ بعثت در فرهنگ مسلمانان جایگاهی خاص دارد و این مهم در حقیقت نقطه آغازین اسلام است، دینی که در سالهای اولیه خود با پیروانی اندک و در شرایط سخت آغاز شد و بعدها در سراسر جهان انتشار یافت و دل های فراوانی را به سوی خود جذب کرد، لذا شروع همه آنچه در اسلام گذشته همین نقطه است که آغاز تحولی عظیم در تاریخ بشریت به شمار می‌آید.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha