سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 379689
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
معاونت تبلیغ

حوزه/ معاونت تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه علمیه تهران با همکاری مرکز تخصصی تبلیغ نوین، از طلاب و روحانیون فعال در شبکه‌های اجتماعی برای شرکت در جشنواره شوق دیدار دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، این جشنواره در آستانه دیدار طلاب و روحانیون استان تهران با رهبر معظم و فرزانه انقلاب ذر روز 25 اردیبهشت برای طلاب خواهر و برادر سراسر کشور برگزار شده است.

دل نوشته ای خطاب به رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی و بیان احساس شوق، حسرت یا آرزوی دیدار، مطالبه ی برگزاری دیدار با طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه استان‌های دیگر و بیان ضرورت آن، از موضوعات این جشنواره هستند.

همچنین توصیف کلید واژه های طلبه انقلابی و حوزه انقلابی بر اساس بیانات امام راحل رحمه الله و رهبر عزیز انقلاب اسلامی حفظه الله تعالی و تبیین بیانات ایشان در دیدار طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان تهران دو موضوع دیگر این جشنواره اعلام شده اند.

طلاب و روحانیون سراسر کشور تا 30 اردیبهشت ماه فرصت دارند آثار خود را در دو قالب متن یا طرحهای گرافیکی و پوستر به پایگاه اینترنتی مرکز تخصصی تبلیغ در رسانه‌های نوین به آدرس www.tablighenovin.ir ارسال نمایند.

آثار متنی و گرافیکی باید توسط طلاب و روحانیون در یکی از شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #شوق_دیدار منتشر و پس از آن آدرس آنها در قالب فرم ثبت نام پایگاه تبلیغ نوین ارسال شود.

بر اساس اعلام مرکز تخصصی تبلیغ در رسانه‎‌های نوین به پنج اثر برگزیده در بخش متن و پنج اثر برگزیده در بخش طرح گرافیکی و پوستر، کارت هدیه ی یک میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha