یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله دین پرور

حوزه/ رئیس بنیاد بین المللی نهج البلاغه گفت: آنچه وظیفه ماست این که همیشه می بایست خود را در محضر بقیه الله الاعظم(عج) بدانیم و مراقب باشیم که سرباز صادقی برای حضرتش باشیم.

آیت الله سید جمال الدین دین پرور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،با اشاره به  نیمه شعبان و سالروز ولادت امام عص(عج)  اظهار داشت: مساله مهدویت یکی از مباحث بسیار مهم و بنیادین در اعتقادات شیعه است که باید قبل از هر چیز در این باره اطلاعات و آگاهی های مردم را درباره مهدویت و آموزه های اصیل آن ارتقا دهیم.

وی افزود: از سویی مردم و به خصوص نسل جوان ما نیز باید به این نکته توجه کنند که امام زمان(عج) غائب است و بحث غیبت در مقابل این است که ایشان ظاهر نیستند نه این که حاضر نباشد، بلکه حضرت حضور دارند و ما را می بینند و ما باید همواره خود را در محضر ایشان بدانیم.

این استاد حوزه همچنین خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است این که اعمال جامعه بشری مرتب به حضرت حجت(عج) ارایه می شود و حضرت کارنامه ما را می بینند ، پس چه خوب است که با ترک محرمات و انجام واجبات، دست کم مایه آزار و دلخوری این بزرگوار نشویم.

وی با بیان این که اساساً هیچ گاه جامعه بشری بدون سرپرست الهی نبوده و نیست، گفت: مردم وقتی به این حضور توجه و باور عمیق داشته و اعمال و رفتار خود را در محضر ایشان بدانند طبعاً دیگر به هر کاری دست نمی زنند و می دانند که چگونه رفتار کنند که سرباز صادقی برای حضرت باشند.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha