یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بحرین

حوزه/ گروه مربوط به بررسی ناپدید شدن شهروندان کشورها در سازمان ملل در پایان نشست روز چهار شنبه گذشته خود در ژنو اعلام کرد، بحرین در صدر کشورهایی قرار دارد که شهروندان خود را به صورت مخفیانه می رباید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروه مربوط به بررسی ناپدید شدن شهروندان کشورها در سازمان ملل در پایان نشست روز چهار شنبه گذشته خود در ژنو اعلام کرد، بحرین در صدر کشورهایی قرار دارد که شهروندان خود را به صورت مخفیانه می رباید.

این گروه سازمان ملل افزود: ربودن شهروندان بحرینی توسط نظام در ماه های گذشته افزایش یافته، به گونه ای که تا کنون 203 شهروند بحرینی به این روش ناپدید شده اند و پس از بحرین کشورهای کولومبیا، مصر، اردن، مکزیک، مغرب، پاکستان، روآندا و امارات قرار دارند.

این گروه سازمان ملل همچنین اعلام کرده با خانواده ها و بستگان افراد ربوده شده دیدار کرده و نشست هایی را با نمایندگان برخی از این کشورها در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد برگزار کرده و علاوه بر اینها با کمیساریای عالی حقوق بشر و رئیس شورای حقوق بشر نیز در این زمینه نشستی داشته اند.

در بیانیه این گروه آمده: ربودن مخفیانه شهروندان جنایتی ضد بشری است و ما تلاش می کنیم با مرتکبان این جنایت برخورد و آنها را مجازات کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha