جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
[۳۸۰۷۰۱] برگزاری گردهمایی مبارزه با اسلام‌هراسی در انگلستان

حوزه/  فعالیت‌های خلاقانه و آموزنده متعددی از جمله سخنرانی‌های فعالان، دانشگاهیان و دیگر مردم بریستول انجام شده و همچنین کارگاه‌های آموزشی، اجراهای کلامی، فیلم‌های کوتاه، نمایشگاه‌های عکاسی، آثار هنری و صرف غذا از دیگر برنامه‌های همایش مبارزه با اسلام‌هراسی خواهند بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از standuptoracism.org.uk، گردهمایی مبارزه با اسلام‌هراسی در 11 ژوئن 2016 در شهر بریستول واقع در جنوب غربی انگلستان برگزار خواهد شد.

در این گردهمایی فعالیت‌های خلاقانه و آموزنده متعددی از جمله سخنرانی‌های فعالان، دانشگاهیان و دیگر مردم بریستول انجام می‌شود. همچنین کارگاه‌های آموزشی، اجراهای کلامی، فیلم‌های کوتاه، نمایشگاه‌های عکاسی، آثار هنری و غذا نیز در این گردهمایی وجود خواهند داشت.

این تجمع فوق العاده خصوصا برای تصمیم‌گیرندگان اجتماعی، رهبران جامعه، سازمان‌هایی که با پناهندگان و پناهجویان، کارگران جوان و مراقبان رضاعی و فراهم کنندگان تحصیلات برابر کار می‌کنند بسیار مفید و ارزشمند خواهد بود.

در این همایش میان فرهنگی، اجتماعات مردمی با فرهنگ‌ها و پیشینه‌های مذهبی، فرهنگی متعدد شرکت کرده و از طریق کارگاه‌ها، آموزش‌ها و نشست‌ها، از رابطه میان فرهنگی حمایت می‌کنند.

در این میان نخستین گردهمایی، در واکنش به ارائه مداوم منفی‌نگرانه رسانه‌های غربی از مسلمانان، رفتارهای غیرانسانی با پناهندگان و برنامه‌های جلوگیری از ورود مسلمانان، قصد دارند جریان اسلام‌هراسی را به چالش بکشند.

سخنرانان این نشست به شرح زیر هستند:

طارق مدود: مدیر موسس قومیت و پژوهش شهروندی در دانشگاه بریستول انگلستان، حسن محمدعلی: نویسنده ، نمایشنامه نویس و مدیر موسسه مسلمان. رضوان احمد: از دانشگاه بریستول و انجمن فرهنگی مسلمانان بریستول. ماز سلیم: مبارز پرکار ضد نژادپرستی. ویمن بنت: از موسسه ایستادگی در مقابل نژادپرستی. نارزنین معصومی از دانشگاه بث، زاهد گیل از مسجد توترداون و سخنرانان و هنرمندان دیگر سخنران در این همایش در ادامه اعلام می‌شوند.

در کارگاه‌های آموزشی عصرگاهی این همایش نیز، روش‌های خلاقانه برای به چالش کشیدن اسلام‌هراسی و ایجاد رابطه با شرکت‌کنندگان و سازمان‌ها آموزش داده می‌شوند. هدف این گردهمایی ایجاد فضایی برای مشارکت بالقوه روی پروژه‌ها و ایجاد فرصتی برای صحبت با سخنرانان درباره موضوع مهم اسلام‌هراسی است.

در این گردهمایی همچنین فیلم‌های کوتاه برای شرکت در رقابت فیلم برتر با موضوع «مبارزه با اسلام‌هراسی» روی پرده سینما به نمایش درخواهند آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha