شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ باید شورا ی اسلامی با دیگر آحاد جامعه تعامل داشته باشد و برای خدمت گزاری بیشتر تعامل بین دولت و شورای بیش از گذشته فراهم شود.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار دکتر چمران،  رئیس شورای شهر تهران و شورای عالی استانها با بیان اینکه کسی که در محضر قرآن نشسته تمام هوش و هواس خود را باید به قرآن دهد گفتند: اگر توجه در کنار عمل باشد خیلی از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.

معظم له  بیان داشتند: خدا در قرآن هر آنچه را گفته محقق می شود و او در کلام خود صادق است.

ایشان افزودند: خدا در  قرآن هشدار می دهد که ای پیامبر(ص) به مردم بگو فردای  قیامت  باید پاسخ گوی اعمال و رفتار خود در دنیا باشند.

 حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: مسئله شورای عالی که یک مجموعه  است، مثل انسان در جامعه است بدین معنا که همه انسانها با هم در ارتباط هستند.

معظم له بیان داشتند: باید شورای تعامل با دیگر آحاد جامعه داشته باشد، همه به هم برای سربلندی و عزت جامعه و کشور نیازمندند. باید برای خدمت گزاری بیشتر تعامل بین دولت و شورای بیشتر شود، شورای هم باید به حسب رسالت خود به فکر قشر ضعیف جامعه باشد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفت: شواری اسلامی،  باید در خدمت گزاری توجه به قشر ضعیف جامعه هم داشته باشد ودر کنار آن باید مسئولیت ها درست انجام شود، نباید سهل انگار و کوتاهی در مسئولیت شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha