یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: مسئولیت امانت است، باید در حفظ امانت کوشا بود و تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا بهترین خدمت را به جامعه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار  مسئولین بسیج ادارات و وزارتخانه ها، با بیان اینکه مسئله بسیج در جامعه از مسئولیت های سنگین است گفتند: قرآن کریم می فرمایند« اگر موعظه می خواهید این قرآن برای همه کافی است».

معظم له  بیان داشتند: پیامبر(ص) همین قرآن را برای سلمان و اباز و افراد دیگر می خواندند؛ ولی بعضی ها با اینکه این قرآن را شنیدند اما، رستگار نشدند چون تنها شدند ولی عمل نکردند.

 ایشان افزودند: هر کسی در هر لباس و مقامی قرار دارد، باید قدر مسئولیت خود را بداند و برای احیاء دین و حفظ اسلام و انقلاب تلاش کند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: مسئولیت امانت است، باید در حفظ امانت کوشا بود و تمام تلاش خود را بکار گیریم تا بهترین خدمت را به جامعه کنیم.

معظم له بیان داشتند: کسانی که مسئولیت دارند، نباید در رسالت خود کوتاهی کنند؛ کوتاهی در مسئولیت صدمات جبران ناپذیری را به جامعه خواهد زد.

 ایشان افزودند: مسئولیت  و مقام و پست آزمونی است که خدا به انسان داده  است،  نباید کاری کرد که در آزمون نمره منفی بگیریم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: خدمت به نظام و انقلاب از مقدس ترین خدمت ها است و باید سعی کرد طوری به جامعه خدمت نمود که خدا و اهل بیت(ع) از ما راضی باشند و فردای قیامت شرمنده آنها نباشیم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha