دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
احسان حلمی شبکه هدهد

حوزه/ رئیس سازمان رسانه ای صبا گفت: امروز شبکه هدهد جای خود را در سراسر جهان و در قاره های مختلف به عنوان بزرگترین شبکه کودک و نوجوان شیعه و مسلمان باز کرده است .

به گزارش خبرگزاری حوزه، احسان حلمی رئیس سازمان رسانه ای صبا وابسته به دفتر آیت الله الظعمی سیستانی در ایران، شب گذشته در مراسم ششمین سالروز افتتاح شبکه هدهد گفت: این شبکه در رمضان آغاز شد و در این ماه را استعانت از الطاف پرورگارسعی کردیم که جسم را به کویر گرسنگی بشکیم و نفس را ذبح کنیم و فربگی را از او بگیریم تا روح جان گیر و ملکوت اعلا را سیر کند.

وی افزود: این سیر آغاز شد و چشم ما به وعده الهی بود که کسانی که در راه حق گام بر می دارند را نصرت خواهد داد و به همین دلیل سعی کردیم با تمام وجود در عرصه نشر معارف اهل بیت(ع) قدم برداریم.

این فعال رسانه ای  گفت: امروز شبکه هدهد جای خود را در سراسر جهان و در قاره های مختلف به عنوان بزرگترین شبکه کودک و نوجوان شیعه و مسلمان باز کرده است و همه این توفیقات در کنار لطف و عنایات الهی، به دلیل حمایت های حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی از این فعالیت ها بوده است که هر روز با فکری نو در جهت تعالی این شبکه گام های موثری بر می دارد.

وی تصریح کرد: هدهد، نوید سلیمانی است تا بماند و برای همیشه تاریخ تشیع تا زبان حقانیت الهی باشد؛ اگر هدهد سلیمان عرض بلقیس را نطق کرد، هدهد علی(ع) نیز پیام ناب اهل بیت(ع) را به تمام جهانیان منتقل می کند؛ این شبکه به عنوان اولین شبکه کودک و نوجوان شیعی عرب زبان در توسعه زبان خود به زبان فارسی را نیز به زبان های خود اضافه کرد و با بیش از سه هزار تولید در سال و ساخت 500 کلیپ بیش از تمام شبکه های هم عرض فعالیت کرده است.

وی گفت: هدهد شبکه بدون موسیقی است و در آینده سعی می کند با بهترین و جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا فعالیت کند که نوآوری های آن روزانه خواهد شود؛ از جمله تغییرات آینده این شبکه می توان به تلاش در جهت رفتن به سمت شبکه های رسانه ای اجتماعی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در رمضان امسال موفقیت چشم گیری نصیب این شبکه شد که توانست به شکل مستقیم ترتیل خوانی قرآن کریم از حرم امام علی(ع) را پخش کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha