شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شهید بهشتی

حوزه / عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید بهشتی، یکی از تاثیر گذار ترین شخصیت هایی بود که در پیشبرد و تثبیت انقلاب اسلامی نقشی اساسی ایفا کرد و حتی در مدیریت سیاسی به مانند امام خمینی (ره) بود و با مردم هیچگاه فاصله ای ایجاد نکرد.

نماینده  مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرگزاری«حوزه» ضمن تسلیت ایام شهادت آیت الله بهشتی و یاران با وفایشان، به ابعاد  شخصیتی این شهید مظلوم اشاره و گفت: شهید  بهشتی یکی از  معماران بزرگ تجدید بنای تفکر انقلاب اسلامی ایران باید به شمار می رود.

حجت الاسلام  والمسلیمن  تلخابی به بعد بالای علمی و حوزوی وی پرداخت و بیان داشت: شهید  بهشتی در بعد  علمی مجتهد حوزوی بود و اگر در حوزه  علمیه می ماند به  واقع یکی از مراجع بزرگ تقلید محسوب می شد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان  رهبری به آینده نگری  این  شخصیت  برجسته اشاره و اظهار داشت: شهید بهشتی  یک عالم  روشن و آگاه  و آینده نگر بود که برای  آینده برنامه داشت و امروز جامعه دانشگاهی او را  هم ردیف با  تحصیل کرده های دانشگاه و حوزویان هم او را جزء علمای برجسته می دانند.

وی به تواضع و فروتنی این شهید اشاره و عنوان  داشت: یکی دیگر از خصوصیات بارز و برجسته شهید بهشتی تواضع و فروتنی اوست که از صفات پسندیده و سفارش شده در اسلام است و حتی می توان گفت این  شهید  مظلوم  از شخصیت های  نادر  در تاریخ  معاصر ایران  و بلکه  دنیای  اسلام  بود.

نماینده  مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری  ادامه داد: این عالم ربانی از تاثیر گذار ترین شخصیتی بود که در  پیشبرد و تثبیت انقلاب اسلامی نقشی اساسی ایفا کرد و حتی در مدیریت سیاسی به مانند امام خمینی (ره) بود و با مردم هیچگاه فاصله ای ایجاد  نکرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha