چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام هاشم نیازی نماینده مردم لرستان در خبرگان رهبری

حوزه/ امروز باید با احیاء تفکر و اندیشه های شهید بهشتی، سبک زندگی و اخلاق اسلامی را در جامعه بخصوص در بین نسل جوان تعمیق و گسترش دهیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی، امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر، در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه سراسر نور و رحمت الهی برای بندگان است، ابراز داشت: برای کسب معنویت بیشتر در این ماه باید با اخلاص و انگیزه الهی نسبت به دریافت معارف الهی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه شبهای قدر فرصتی بی نظیر برای بهره گیری بیشتر از فیوضات الهی و خلوت با پروردگار و توسل به امامان معصوم(ع) است، تصریح کرد:باید با بهره مندی بیشتر از این لیالی در جهت کسب آرامش روحی و معنوی تلاش نماییم.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، شب های قدر را شب های مهم و اساسی برای سرنوشت انسان ها برشمرد و خاطر نشان کرد: در این لیالی پرفیض، مقدرات یکساله انسان رقم می خورد که باید با اخلاص تمام در جهت کسب و استمرار معنویت ایام ماه مبارک رمضان و شب های قدر تلاش نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین نیازی، ماه مبارک رمضان را بهار قرآن خواند و بیان داشت: در روزها و شب های ماه مبارک رمضان باید با انس با قرآن و تدبر در آیات و مفاهیم این کتاب محکم الهی راه کمال و سعادت را برای خود ترسیم کنیم و با شرکت در محافل قرآنی و شرکت گسترده در مراسم لیالی قدر از این فرصت بی نظیر خوان الهی بهره گیریم.

وی در ادامه با اشاره به این که هفتم تیر یادآور سالروز شهادت شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان است، افزود: امروز باید با احیاء تفکر و اندیشه های این شهید والامقام سبک زندگی و اخلاق اسلامی را در جامعه بخصوص در بین نسل جوان تعمیق و گسترش دهیم.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به محرومیت های استان لرستان در حوزه اقتصادی و اشتغال، گفت: مسئولان باید در حوزه اقتصاد مقاومتی و اجرای ارکان این اصل اهتمام بیشتری به خرج دهند تا این مهم تحقق یابد و شاهد کاهش آمار بیکاری در استان باشیم.

بدری، رئيس کل دادگستری استان لرستان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه شهد بهشتی از سرمایه های بزرگ و ارزشمند انقلاب اسلامی بود که به دست منافقان کوردل به شهادت رسید، گفت: وظیفه امروز ما در قبال خون شهدا این است که از اندیشه ها و سبک زندگی این بزرگواران درس بگیریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha