جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید الموسوی

حوزه/ عضو پارلمان لبنان با تاکید بر احیای روز جهانی قدس ، داعش و صهیونیزم را دو روی یک سکه دانست و گفت: وجه مشترک داعش و صهیونیزم، هدف قرار دادن محور مقاومت است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» سید حسین الموسوی عضو پارلمان لبنان تاکید کرد: قدس شریف، اصلی ترین مسئله مسلمانان و مسیحیان است.

وی اشاره کرد: برپایی مراسم روز جهانی قدس که امام خمینی مؤسس آن است همان زنده نگه داشتن اسلام و انسانیت و مسائل سرنوشت ساز امت اسلامی است؛ چرا که روز جهانی قدس، روز جدایی حق از باطل است.

موسوی در بیانیه خود تبیین کرد: روز قدس امسال مانند هر سال از راه می رسد و فلسطین با صلابت در معرض تجاوز وحشیانه و جنگ یهودی سازی خسارت بار قرار می گیرد. رژیم صهیونیستی فلسطینیان مقاوم و صبور و پایدار مورد هدف قرار می دهد و با شهرک سازی آثار باستانی فلسطین را از بین می برد تا با توطئه آمریکایی – عربی به سرزمین یهودی خالص تبدیل سازد.

وی تصریح کرد: کشتارهایی که تکفیری ها در سوریه و عراق و یمن و آخرین آن در شهر "البقاع" لبنان صورت داده اند، در راستای طرحی است که به دنبال تثبیت پروژه صهیونیستی است. وجه مشترک داعش و صهیونیزم، هدف قرار دادن محور مقاومت است.

موسوی ادامه داد: اولویت داعش ویرانسازی حاضر و آینده امت اسلامی با سرکوب کسانی است که با اسرائیل مبارزه می کنند.

عضو پارلمان لبنان افزود: جریان های تکفیری با هرچیزی که مایه ی اتحاد بشریت و اعضای یک کشور می شود، مبارزه می کنند. این حقیقت وحشتناک جریان های جنایتکار و قاتل حاکی از اقدامات خطرناکی است که در منطقه در حال رخ دادن است و آن ها می خواهند تمام سرزمین ما را دست خوش اعمال تروریستی خود قرار دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha