سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جلسه مدیران مدارس علمیه استان گلستان

حوزه / مدیر حوزه علمیه گلستان در نهمین جلسه مدیران مدارس علمیه استان در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ گفت: اسلام در برابر ظلم هیچ گاه کوتاه نخواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گلستان، حجت الاسلام والمسلمین ملکی در این جلسه که در مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) خان ببین برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و تقدیر از حضور روحانیت در راهپیمایی روز قدس با اشاره به آیه شریفه « لا يُحِبُّ اللَّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلاَّ مَنْ ظُلِمَ» (نساء/148) گفت: خداوند دوست نمی دارد که کسی با گفتار زشت، به عیب خلق صدا بلند کند، مگر آن کس که ظلمی به او رسیده باشد. تظاهرات و راهپیمایی ما در روز قدس مصداق بارز این آیه شریفه است چرا که برای احقاق حق مظلومان باید فریاد زد.

وی در ادامه افزود: همانطور که برگزاری دهه محرم و عاشورا و تاسوعا به زنده نگه داشتن نام و قیام امام حسین (ع) کمک کرده است روز قدس نیز همین نقش را در زنده نگه داشتن ماهیت استکبارستیزی اسلام دارد.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان خاطر نشان کرد: روز قدس نیز تنها مخصوص مردم فلسطین نیست چراکه این روز نماد ظلم ستیزی بوده و ظلم نه تنها در فلسطین بلکه در دیگر کشورها نیز مانند بحرین، سوریه، افغانستان و یمن محکوم است.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی ادامه داد: حکم ظالمانه‌ای که حکومت بحرین درباره شیخ عیسی قاسم مبنی بر اخراج و صلب تابعیت ایشان داده است انفجار انبار باروت است که آتش آن در نهایت دامان خودشان را خواهد گرفت.

وی در پایان با تاکید بر این که اسلام در برابر استکبار و ظلم هیچ گاه کوتاه نخواهد آمد گفت: قطعا حمایت حوزه های علمیه از مردم مظلوم جهان موجب تقویت پیشانی و تابلوی اسلام خواهد شد.

در ادامه نکات و تذکرات لازم به مدیران مدارس علمیه ارائه شد و مدیران نیز پیشنهادات و راهکارهای خود را در جهت بهبود مسائل مختلف مدارس علمیه بیان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha