سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
لوئیس رافائل ساکو  اسقف اعظم و رئیس کلیسای کلدانی عراق

حوزه/ اسقف اعظم کلدانی عراق هدف از حادثه تروریستی "الکراده" را تحریف دین و مشوش کردن چهره آن دانست و خواستار کنار زدن افراطی‌گری و گسترش تفکر اعتدال‌گرایانه شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» لویس رافائل ساکو اسقف اعظم کلدانی عراق پیروزهای دست یافته توسط نیروهای امنیتی را ستود و گفت: تمام مردم عراق به پیروزی های ارتش، نیروهای پیشمرگه و بسیج مردمی"الحشد العشبی" و عشایر  افتخار می کنند. وی ابراز امیداوری کرد تمامی سرزمین عراق آزاد شود تا مهاجران و آوارگان به خانه و کاشانه خود برگردند.

وی هدف از حادثه تروریستی "الکراده" را تحریف دین و مشوش کردن چهره آن دانست و خواستار کنار زدن افراطی گری و گسترش تفکر اعتدال گرایانه شد.

اسقف اعظم کلدانی عراق تصریح کرد: ما دعا می کنیم که معنویات روزه ماه مبارک رمضان و عید فطر و پیروزی های نیروهای مسلح و انفجار اخیر بغداد منجر به اتحاد جدی ملی و بیداری حقیقی شود که روند سیاسی را در مسیر درست قرار دهد و به اصلاحات گسترده در تمام سازمان های دولتی منتهی شود.

وی افزود: امیدوارم این مسائل و اتفاقات، غم و اندوه چندین ساله عراقی ها را بزداید و بتواند آینده ای بهتر و سرشار از امنیت و شکوفایی فراهم سازد و احترام به ارزش هایی همچون آزادی و هم میهنی و برابر در این کشور حاکم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha