دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله حسینی بوشهری در دیدار با رئیس عقیدتی سیاسی ارتش

حوزه/ عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری گفت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، همیشه مدافع انقلاب ، اندیشه و افکار امام راحل بود و در همه سختی ها در دفاع از اندیشه امام، رهبری و انقلاب پیش قدم بوده است.

به گزارش خبرگزار «حوزه» آیت الله حسینی بوشهری امروز در دیدار با رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران  که در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با بیان اینکه شاهد خدمات شایسته از سوی روحانیون و ارتش جمهوری اسلامی به نظام مقدس هستیم گفت: در حال حاضر ارتش به خاطر وجود روحانیت، همتراز با نظام جمهوری اسلامی است و اگر بخواهیم به این ارتش ارزشی، نمره بدهیم اصلا قابل قیاس با ارزش های دنیا  نیست.

معاون جامعه مدرسین افزود: بصیرت افزایی در  نیروهای ارتش بار سنگینی است که بر عهده  روحانیون و نیروهای عقیدتی سیاسی گذاشته است و نیازمند تقدیر و تشکراست.

وی  در ادامه به  نقش جامعه مدرسین  در انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: این نهاد حوزوی همیشه مدافع انقلاب و اندیشه و افکار امام راحل بود و در همه سختی ها در دفاع از اندیشه امام، رهبری  و انقلاب پیش قدم بوده است.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: جامعه مدرسین در حال حاضر به عنوان بازوی پرتوان نظام و رهبری است، کارکردهای فراوانی دارد و بزرگان زیادی عضو  این جامعه بوده و هستند که برخی از آنها همتراز مراجع تقلید و برخی جزو بزرگان و اساتید حوزه بوده اند.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری اظهار داشت: جامعه مدرسین اقدامات خوبی تاکنون انجام داده؛ یکی از این اقدامات، برگزاری همایش های علمای بلاد بوده که در این همایش منطقه ای بیشتر به مسائل فرهنگی، سیاسی، منطقه ای و برگزاری کمیسیون پرداخته می شود.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: فعالیت دیگر این نهاد، اطلاع رسانی از طریق خبرنامه برای مجموعه روحانیت در دستگاه های مختلف نظام است.

امام جمعه قم افزود: جامعه مدرسین همفکری و مشورت در شرایط خاص جامعه و کشور با روحانیون  را دار؛ اگر بنا است تصمیم گیری در قم و تهران در باره مسئله خاصی صورت گیرد این همفکری به اطلاع همه روحانیون می رسد.

معاون جامعه مدرسین تصریح کرد: این نهاد آمادگی  دارد با عقیدتی سیاسی ارتش، برای پیشرفت بهتر کارها و خدمت  به جامعه هم افزایی داشته باشد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha