شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حسین نمازی‌ فرد

حوزه/ حجت الاسلام نمازی فرد گفت: روحانیون طرح هجرت و مستقر به همراه خانواده خود برای تبلیغ در زمینه‌های فرهنگی، اعتقادی، دینی و سبک‌زندگی اسلامی ‌ایران مجاهدت می‌کنند و مصداق عینی و عملی از انقلابی‌گری روحانیت هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گناباد، حجت الاسلام حسین نمازی‌ فرد، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات‌اسلامی خراسان‌رضوی، امروز در آئین افتتاح نمایشگاه طلایه‌داران هدایت گناباد، گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه طلایه‌داران هدایت، نمایش فعالیت‌های روحانیون در عرصه‌های فرهنگی و دینی و دستاوردهای این فعالیت‌ها می‌باشد.

وی اظهار کرد: روحانیون در طول تاریخ اسلام تأثیرگذار بوده‌اند و نقش بسزایی در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و دینی در بین مردم داشته‌اند و اگر اینگونه فعالیت‌ها صورت نگیرد، روحانیت کارآمدی خود را از دست می‌دهد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات‌اسلامی خراسان‌رضوی با بیان این که دین اسلام در تمامی عرصه‌های نیازمند نقش‌آفرینی روحانیت است، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی برای بیان کارآمدی خود به جامعه و جهانیان نیازمند نقش‌آفرینی روحانیت است لذا فعالیت‌های روحانیون در روستاها سبب مطالبه‌گری مردم از مسئولین می‌شود و دستگاه‌های اجرایی با پاسخگویی به این مطالبات باید به آبادانی و توسعه هرچه بیشتر روستاها کمک کنند.

وی، نمایشگاه طلایه‌داران هدایت را نمایش انقلابی ‌گری روحانیون دانست و تصریح کرد: روحانیون طرح هجرت و مستقر به همراه خانواده خود برای تبلیغ در زمینه‌های فرهنگی، اعتقادی، دینی و سبک‌زندگی اسلامی‌ایران مجاهدت می‌کنند و مصداق عینی و عملی از انقلابی‌گری روحانیت هستند.

حجت الاسلام نمازی فرد ادامه داد: روحانیون تقوای اجتماعی دارند و با مجاهداتی که انجام می‌دهند انقلابی‌گری خود را به همگان نشان داده‌اند، در صورتی‌که برخی از افراد روحیه انقلابی ندارند و این گونه قلمداد می‌نمایند که دوران کنونی کشور و جنگ نرم دشمنان، دوران آسایش و آرامش است.

وی افزود: روحانیون انقلابی تمامی تلاش‌های دشمنان علیه ایران‌اسلامی را رصد می‌کنند و بدون توجه به درخواست‌های دنیوی برای سعادت و خوش‌بختی مردم تلاش و کوشش می‌کنند و باید این روحیه انقلابی در میان مردم نیز ترویج شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha